Noen kloke hoder her????

Nathen

Glad i forumet
Sønnen min på snart syv mnd. våkner så mange ganger på natten! Jeg er veldig sliten nå og trenger hjelp!!! Kan noen gi meg noen råd om hvordan jeg får han til å sove "hele" natten??????
Han har hele tiden våknet for mat om natten....man det avtar ikke, snarere tvert i mot. I natt har han våknet fire ganger....og det etter kl 24.00!!! HJELP MEG!

har han eget rom eller er han på rom med dere enda???

? Er folk imot at barna skal sove hele natten???? Hmmmmm, åååå er det en ekkel metode man skal gjennomføre for at dem skal sove hele natten???? Det får være opp til hver enkelt og prøve om dem vil det....!

Nei, han sover i sengen sin ved siden av meg......[&:]?

snuppa mi er også snart syv mnd, og er like urolig som gutten din! er stort sett oppe tre fire gang etter tolv,våkner syv....
er også veldig sliten.....du er ikke alene.

ORIGINAL: minah

snuppa mi er også snart syv mnd, og er like urolig som gutten din! er stort sett oppe tre fire gang etter tolv,våkner syv....
er også veldig sliten.....du er ikke alene.

Godt å høre at det er flere..........! Kanskje det er tenner? De er ikke gode å forstå seg på........[:@]

Tja...., svigersan mine putta dattra si inn på et eget rom, de lot ho bare skrike te ho sovne igjen. To netter så sov ho heile natta igjen!
Må litt viljestyrke te den metoden da..

Da Emma var mellom 6 og 7 mnd, hadde hun en periode der hun våknet en del om natten. Nå våkner hun kanskje en gang rundt 0500 før hun står opp 0800[:)]

Back
Topp