Noen kjerringråd for hes stemme og kraftig hoste?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Overskriften sier vel sitt.

Jeg hoster nesten ut lungene bare jeg trekker pusten litt for hardt eller snakker litt for mye. :-P

Og i tillegg har jeg knapt noe stemme igjen :-P

Så, noen med tips?

Vært slik i over 1 uke, gitt seg litt hos minsten men eldste å jeg sliter. Vært syk. Hjelper ikke at vi har astma heller sikkert :p suger drops til den store gullmedalje, det hjelper litt mot kløen i halsen.
Ja da er det sikkert derfor.

Håper det gir seg snart.

Ja jeg er forkjøla, så i går gikk det drastisk nedover med stemmen gitt :-P

Mannen har et godt tips, vil du ha? :hilarious:

Huff høres ut som meg... ikke vært eller er syk, men har en hoste som tar godt tak i lungene og hes stemme... følger med for tips :)

Akkurat samme her! Er på andre uka nå, vært forkjøla også, nå er det bare halsen. Ble verre og verre og hoster meg gal hele natten, er så vondt! I natt la jeg en stor sofapute under hodeputa mi, og jeg har litt mindre vondt idag, tilfeldig kanskje, men jeg fikk hvertfall en god natts søvn. Sugde på halspastiller og drakk varm te, la meg 21 igår og lå i senga helt til 07! Føler meg bedre hvertfall, så håper det er på vei bort nå/..

Forkjølelsene mine setter seg veldig fort på stemmen og i halsen, det er utrolig irriterende.
Men jeg synes det lindrer å drikke ingefærte! Det beste er å lage selv, type "forkjølelsesdrikk" med ingefær, hvitløk, sitron og honning :D

Back
Topp