Noen kjappe spørsmål...

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
1. Når eg får beskjed om å gi mm/mme kun pga gutten skal få i seg kalsium, kan eg blande det i lag med grøten da eller må eg faktisk la han drikke det?

2. Hvordan får eg han til å slutte å stupe kråke inn i sprinklene med hode først så han slår seg, hylgråter pga aua og må trøstes når han skal sove?

3. Hvordan får eg han til å la være å prøve å klatre på utsiden av sprinkelbeskyttelsen? Han liker å dra den ned i sengen til seg og legge seg på den, men da skriker han plutselig fordi armer og bein sitter fast på utsiden....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

1. Spiller ingen rolle så lenge han får i seg melken på den ene eller andre måten.

2. og 3. Pose med sele du fester rundt madrassen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har prøvd sånn pose men han likte den ikkje...

Hvor mye mme skal eg blande i lag med grøten?

Bruker du kjøpegrøt som ikke er Holle et det melk i grøten, da kan du regne melkemengde lik ant dl vann du lager grøt på.

Hvor mye mme skal eg blande i lag med grøten?

Blande 90ml mme og tar 10ml vann=1dl væske som jeg blander med grøt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :)

Nå vet ikke jeg hva slags sprinkelbeskytter du bruker, men det er helt vanvittige forskjeller på de. Det lønner seg å legge noen kroner i det når du først kjøper. Jeg ville forsøkt å kjøpe en god og tykk variant som er stiv og står av seg selv, med litt høyde på. Den skal det litt til å rive ned. Jeg vet at blant annet Sebra har sånne. De koster litt, men jeg ville klart foretrukket det fremfor pose.

ImageUploadedByBV Forum1409905808.741544.jpgkan virkelig anbefale denne sprinkelbeskytteren. Den er 4cm tykk og står av seg selv. Fra babydan og kostet 699kr. Absolutt verdt det:)

Celia 11.01.14

Ja det er jo dyrt. Spørs jo hvor mye du trenger det:p

Celia 11.01.14

Ja det var det da... Det går som regel greit med de vi har, men noen ganger så trekker hun sprinkelbeskytteren ned og stikker ut gjennom sprinklene. Hvis det blir et stort problem så må vi vurdere det. Kom også til å tenke på at det kanskje hadde vært greit å ha det i forhold til reisesenga... da blir ikke reisesenga så fremmed for henne...

Ja det var det da... Det går som regel greit med de vi har, men noen ganger så trekker hun sprinkelbeskytteren ned og stikker ut gjennom sprinklene. Hvis det blir et stort problem så må vi vurdere det. Kom også til å tenke på at det kanskje hadde vært greit å ha det i forhold til reisesenga... da blir ikke reisesenga så fremmed for henne...
Sant nok ja:) sikkert ikke så dumt:p her hendte det hun våknet om natten fordi hun satt seg fast. Det slipper vi ihvertfall nå:)

Celia 11.01.14

Back
Topp