Noen kg for mye???

Onsker_baby

Forelsket i forumet
Da har jeg noe som garantert hjelpet deg :) .
Jeg fikk bare saa lyst til og dele med dere noen slanke tips.
Jeg vet ikke hvordan dere er men jeg er lei av og ha mange kg for mye og ble tipset om en vidunder kur som hjelper! Mange av dere kommer nok ikke til og bli saa begeistret for en av ingridiensene meeeen, man maa lide for skjonheten ;)
Man maa selvfolgelig ha et sundt kosthold med 1 kozedag I uka og litt morson er bra.
Man drikker en kopp hver morgen og hver kveld.
Det jeg gjor er at jeg tar 4 hvitloks feed og en halv til en hel sitron me skall og alt, ja dere horte riktig. And med saa mye vann du trenger og bruk mikseren slik at du ser det blir en fin drink uten klomper. Jeg kan garantere deg det smaker ikke hvitlok men surt.Vil du ha mindre sitron smak har du seff mindre I. Saa totalt bruker jeg 8 hvitloks feed og 2 sitroner hver dagen for en ny begynner anbefaler jeg 4 hvitloksfeed og sitron reglurer du selv totalt paa en dag
JA ok du stinker kanskje? So what sier jeg, det er verdt det I noen mnd saa lenge du gaar ned det du onsker. Jeg er et av mange levnde bevis paa at det funker. Jeg har gjort dette I over 1 aar naa med mine ned og opp turer.Min start vek var I fjor oktobet 2012 134 kg, Jepp sver var jeg. Og jeg kan klappe meg selv paa skulderen I dag for jeg er naa 99 kg.Wohoo :) .35 kg paa 1 aar damer? Det er ikke ille ass og naar det er sakt saa er hvitlok veldig bra og sundt for kroppen. Jeg har ikke vert syk paa 1 aar, bank I bore :) .

Last edited:
Så bra du har funnet noe som funker for deg :) keep up the good work ;) å ta av så mange kilo krever jo en livstil endring. Det er bra gjort :) regner med du trener og spiser sunnere også for å oppnå dette.

nå er det vell strengt talt ikke før om en 8 måneder at vi skal begynne å tenke på å ta av noen kilo! Å Trene å være sunn er jo bare kjempe bra i ett svangerskap, men å gå ned så mange kilo under ett svangerskap tror jeg ikke er noe spesielt bra!

Men kjempe bra for deg at du har greid å gå ned så mange kilo på ett år , selv skal jeg kose meg med både sjokolade og brus, og leve sunt og godt , i 8 måneder frem i tid. så får jeg heller ta opp kampen mot kiloene når pøbelfrøet er ute :)

nå er det vell strengt talt ikke før om en 8 måneder at vi skal begynne å tenke på å ta av noen kilo! Å Trene å være sunn er jo bare kjempe bra i ett svangerskap, men å gå ned så mange kilo under ett svangerskap tror jeg ikke er noe spesielt bra!

Signerer denne altså! :)
Men kjempe bra for deg at du har greid å gå ned så mange kilo på ett år , selv skal jeg kose meg med både sjokolade og brus, og leve sunt og godt , i 8 måneder frem i tid. så får jeg heller ta opp kampen mot kiloene når pøbelfrøet er ute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her skulle det stå ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk takk :) ...Hender jeg gaar turer nestn hver dag, ca 1 time eller mer. Men bortsett fra det trimer jeg ikke. Er ganske lat :) hehe . Prover spiser regelmesig og sundt saa godt jeg kan. Kal meg gal men prover og holde meg paa 1000/1200 kcal pr dag men det er ikke alltid like lett og vite alltid hvor mye man faar I seg. Men er det koze dag saa er det koze dag altsaa ;) .

Last edited:

Det var ikke ment som at gravide skulle slanke seg da ;) ...Jeg ville bare dele min viktige info siden j er her naa og kanskje ikke om 9 mnd :) . Saa var ikke meningen paa noen som helst maate og traake over.

ote="PåAnIgjen <3, post: 16579515, member: 9620"]Så bra du har funnet noe som funker for deg :) keep up the good work ;) å ta av så mange kilo krever jo en livstil endring. Det er bra gjort :) regner med du trener og spiser sunnere også for å oppnå dette.

Takk takk :) ...Hender jeg gaar turer nestn hver dag, ca 1 time eller mer. Men bortsett fra det trimer jeg ikke. Er ganske lat :) hehe . Prover spiser regelmesig og sundt saa godt jeg kan. Kal meg gal men prover og holde meg paa 1000/1200 kcal pr dag men det er ikke alltid like lett og vite alltid hvor mye man faar I seg. Men er det koze dag saa er det koze dag altsaa ;) .[/quote]

Men. hvorfor prøver du å halvere kalori inntaket ditt med det som er anbefalt.. når du er gravid? jeg synes ikke du er gal. jeg synes det er rart. hvis man har litt ekstra kilo her å der. så okei. men å ikke gå opp i vekt når man er gravid er vell så å si uungåelig.

du kan jo ikke kalle deg selv lat hvis du går 1 time hver dag. - jeg går til å fra bilen hver dag- JEG kan kalle meg selv lat. jeg går tur i skævven en gang i uka... maks.... hvis jeg husker det.

Men for all del. hvis det er det som funker for deg, og du har rådført deg med lege ang slanking i graviditeten så er det jo det supert! jeg dømmer ikke.
Jeg bare synes det er merkelig, for hvis jeg først skal begynne med en slankekur. så gjør jeg det ikke NÅ.

Det var ikke ment som at gravide skulle slanke seg da ;) ...Jeg ville bare dele min viktige info siden j er her naa og kanskje ikke om 9 mnd :) . Saa var ikke meningen paa noen som helst maate og traake over.

For all del, du har ikke trampa meg på tærne. jeg bare stiller deg spørsmål. og håper på ingen måte at jeg fornærmer deg. for det er ikke min intensjon, men jeg som jeg skrev over her... jeg synes det er litt merkelig. men det er meg!

Takk takk :) ...Hender jeg gaar turer nestn hver dag, ca 1 time eller mer. Men bortsett fra det trimer jeg ikke. Er ganske lat :) hehe . Prover spiser regelmesig og sundt saa godt jeg kan. Kal meg gal men prover og holde meg paa 1000/1200 kcal pr dag men det er ikke alltid like lett og vite alltid hvor mye man faar I seg. Men er det koze dag saa er det koze dag altsaa ;) .

Men. hvorfor prøver du å halvere kalori inntaket ditt med det som er anbefalt.. når du er gravid? jeg synes ikke du er gal. jeg synes det er rart. hvis man har litt ekstra kilo her å der. så okei. men å ikke gå opp i vekt når man er gravid er vell så å si uungåelig.

du kan jo ikke kalle deg selv lat hvis du går 1 time hver dag. - jeg går til å fra bilen hver dag- JEG kan kalle meg selv lat. jeg går tur i skævven en gang i uka... maks.... hvis jeg husker det.

Men for all del. hvis det er det som funker for deg, og du har rådført deg med lege ang slanking i graviditeten så er det jo det supert! jeg dømmer ikke.
Jeg bare synes det er merkelig, for hvis jeg først skal begynne med en slankekur. så gjør jeg det ikke NÅ.[/quote]

Ja men saken er den at jeg ikke er gravid, derfor gaar jeg paa den kuren. Hadde jeg vert gravid hadde jeg nok slutta paa dage , kanskje raadfort meg med legen meeen tviler.

For all del, du har ikke trampa meg på tærne. jeg bare stiller deg spørsmål. og håper på ingen måte at jeg fornærmer deg. for det er ikke min intensjon, men jeg som jeg skrev over her... jeg synes det er litt merkelig. men det er meg!

Neida kjere deg du har paa ingen maatte fornerma meg :) . Og som sakt jeg er ikke gravid.

Jeg bare synes det er merkelig, for hvis jeg først skal begynne med en slankekur. så gjør jeg det ikke NÅ.

Ja men saken er den at jeg ikke er gravid, derfor gaar jeg paa den kuren. Hadde jeg vert gravid hadde jeg nok slutta paa dage , kanskje raadfort meg med legen meeen tviler.[/quote]

haha, okei. jeg forstod det slik at du var gravid.... men da forstår jeg
Ønsker deg lykke til videre med prosjekt gå ned i vekt ! Du er kjempe flink!

Tuse
Ja men saken er den at jeg ikke er gravid, derfor gaar jeg paa den kuren. Hadde jeg vert gravid hadde jeg nok slutta paa dage , kanskje raadfort meg med legen meeen tviler.

haha, okei. jeg forstod det slik at du var gravid.... men da forstår jeg
Onsker deg lykke til videre med prosjekt gå ned i vekt ! Du er kjempe flink!

Tusen takk skal du ha ;) :) ... Onsker alle dere her inne ogsaa lykke til videre!

Back
Topp