noen junibabyer som går??

Går ikke enda, men mangler bare at hun tørr.. Hun går rundt møbler og står alene på gulvet, reiser seg også alene opp fra gulvet, men tørr ikke helt å ta det steget enda.. Hun har gått noen skritt alene da, men da har hun glemt seg og det er veldig sjelden. :) Gleder meg til hun begynner og gå.. :)

Han går ikke, nei. Ser ikke for meg det kommer til å skje med det aller første heller. Han går langs bord og benk når han glemmer seg ut, og kan stå selv noen sekunder. Er blitt ganske stødig i det siste, og kan gå bak gåvogn. Men med en gang han finner ut at han står for seg selv, setter han seg ned. Likt med om vi skal prøve å "lokke" han til å gå til oss, via noe å holde seg i også, da setter han seg heller ned og krabber bort;) Han er vel litt lik meg da, holder seg til det han kan, og er liiitt skeptisk til å prøve nye ting;)

Gleeder meg til han kan gå! Det må jo bli en helt ny verden for han (og oss)!:-D

Ja gutten her går :D litt tidlig men...

Bajaz skrev:
Ja gutten her går :D litt tidlig men...

Åh, så kjekt!:) Synes du det er travlere nå enn da han krøyp?
Jeg ser for meg det blir himmelsk, og forhåpentligvis en del mindre "øøøøh, øøøøøh, øøøøøøøøøøøh" (sutrelyder for han vil dit og dit, helst gjøre tusen ting samtidig og ha tak i noe han ikke rekker uten å krabbe etter det osv osv;))

Oh yes.... Han løper nesten her. gikk 5. mai, født 2.juni...

Nei, og det er lenge til enda :P 

Storbror gikk jo når han var 10 mndr, så litt rart å ha ei som er helt motsatt av han :P

Back
Topp