Noen julibarn fra Bergen ? :)

rebekka87

Betatt av forumet
Jeg bor selv i Kjøkkelvik/Loddefjord! :)
Noen flere som venter barn i Juli , fra Bergen? :)
 
Mee too [:D][:D] Har tenkt en stund på å spørre igjen, ettersom det er komt så mangen nye her inne nå [:D]

Var ikke stor respons tidligere, da vi var bare 3-4 stk eller noe. [:D]

Jeg bor i Åsane, men er fra sotra og har familien min der [:)]
 
Så gøy at det er flere fra Bergen her da :) Har dere planer om å være med på noen treff ?? :)
 
ORIGINAL: rebekka87

Så gøy at det er flere fra Bergen her da :) Har dere planer om å være med på noen treff ?? :)


Jeg er lett med [:D]
 
Er også fra Bergen, bor på Os nå :) Har termin 21 juli :)
 
Eg er gjerne med på treff [:D][:D] hadde vært kjempe koselig [:)]
 
Bor på Sotra[:D] 
 
De som er fra sotra her, vil dere identifisere dere, navn, bilde? Kansje vi vet hvem hverandre er, eller kjenner til en?

Jeg har jo bilde så... skjuler ikke så mye der, Men heter Silje [:)]
 
ORIGINAL: *NoOrdinary*

De som er fra sotra her, vil dere identifisere dere, navn, bilde? Kansje vi vet hvem hverandre er, eller kjenner til en?

Jeg har jo bilde så... skjuler ikke så mye der, Men heter Silje [:)]


Ser gjennom juligruppen at du og jeg har noen felles venner på FB [:)]
 
Er også fra Bergen! Bor i Arna. Hadde vært kjekt md treff :)
 
Vi bor ikke i bergen,men sambo er fra hjelteryggen/knarrevik[:)] Er der ganske ofte[:)] Dessuten handler vi ofte i loddefjord[8D][:D] Vi skal vel dit i midten av april nå tror jeg og være ut påska,så hvis noen vil treffes er jeg med på det[:D]
 
[:)] Juli barn her også :) flyttet fra Åsane for vel en måneds tid siden. Nå bor jeg noen minutter fra Knarvik. Men er jo bare 20 min med bil til Åsane, så er ikkje så langt unna [;)] Termin 7 juli her... hihi
 
jeg venter også juli barn.

Er opprinnelig rogalending, men bor nå i Loddefjord.

Hadde vært kjekt med et treff sammen med andre fra Bergensområdet.
 
født og oppvokst i åsane. bor i sentrum no. har termin 1 august, (håper på julibaby da første man kom litt før termin)
 
ORIGINAL: moonlight246

født og oppvokst i åsane. bor i sentrum no. har termin 1 august, (håper på julibaby da første man kom litt før termin)


får satse på juli baby da. er jo ikke mange som føder på selve termindatoen, og når du har født litt før termin før så skjer det kanskje igjen.

men blir kjekt å møte deg på bergenstreffet i midten av april =)
 
Jeg er også fra Bergen :-D men bor i Knarvik. Jeg syntes også dt hadde vært kjekt med treff :-) jeg er 20 år, hvor gammel er dere?
 
Back
Topp