Noen jer me clearblue erfaringer?

Ønsker<3

Elsker forumet
Er det mange av dere som har brukt den testen? Jeg har fått falske positive før.. Men da har det vært sånn at sambo ikke har sett streken..

Men nå tok eg to igår, begge har klare men svake kryss, sambo såg det også.. Men når den tørka blei streken mer som en sånn tullestrek.. Kan man stole på den at den er positiv?

Jeg brukte også Clearblue denne gangen, og fikk først en utrolig svak strek, som ble til en sånn tullestrek som du sier når den tørket, tok en til dagen etterpå, og den ble like svak positiv, men der forsvant streken når den tørket. Heldigvis hadde jeg tatt en digital som viste Gravid 1-2 :) ellers så hadde jeg ikke stolt på testen. Husker fra sist svangerskap, så tok det ganske lang tid før jeg fikk et skikkelig blått kryss på Clearblue sin test.

Er veldi irriterendes att cb blur slik da, hååper apoteket er åpent imorgen så jeg får kjøpt en digital!!

tok først en test 2 dager før ikm.. den var blendahvit.. tok en dagen før ikm.. og da kom det er syyykt svak strek som omtrent ble borte når testen tørka.. men på ikm dagen tok jeg dig. og den viste 1-2uker <3

Gleeder meg til å ta en digital imorgen så vi får vite de sikkert :) men tror dere apotekene er åpne imorgen på nyttårsaften?

De har nok åpent, men stenger sikkert tidligere..

Her er det åpent, men stenger nok samtidig med senteret tenker jeg, og det tror jeg stenger kl 14 i morgen. Ønsker deg masse lykke til :)

masse lykke til :)

Back
Topp