Noen jenter her som spiller PS4?

Skyrim, Uncharted og Horizon Zero Dawn er det vi har i hus. :) Hadde flere til PS3 som vi skiftet ut tidligere i år. Har veldig lyst på the Witcher og noen Assassin's Creed-spill. Og Battlefield 4 og Mass Effect [emoji12]

Viss jeg kunne ha fått det inn i huset hadde det blitt

Final fantasy ( nyeste)
Skyrim
Zelda
Sony
[emoji173][emoji173][emoji170][emoji170][emoji95]

Last edited:
Skyrim, Uncharted og Horizon Zero Dawn er det vi har i hus. :) Hadde flere til PS3 som vi skiftet ut tidligere i år. Har veldig lyst på the Witcher og noen Assassin's Creed-spill. Og Battlefield 4 og Mass Effect [emoji12]

Hva går de spillene ut på? Og spiller du med mannen din?

Har lenge hatt lyst til å prøve å spille det sambo liker å spille, bortsett fra fifa, men har aldri helt skjønt meg på sånne spill. Men har lyst til å lære, og kanskje finne et spill jeg kan spille uten sambo. [emoji4]

Har "bare" PS3, men her er det jeg som spiller, og ikke han. :P
Ja, også spiller jeg N64 da, og Gameboy advance. (Nintendo switch står øverst på ønskelista.)
Det er mange demoer du kan laste ned, så du slipper å betale for noe før du vet om du liker det.

Spill jeg kan anbefale på PS
-Ni no kuni.
-Puppeteer.
-The Cave.
-Monkey Island.
-Kings quest.
-Unmechanical.

(The Cave og Monkey Island er artigst hvis du er over middels god i engelsk.)

Ellers spilte jeg en del GTA, Crash Bandicoot og Rayman da jeg var yngre.
På PC har det gått i Diablo, men nå har vi ikke PC som tåler det godt nok. :P

På N64 går det i Super Mario 64, og Zelda. På Gameboy advance spiller jeg Professor Layton, og Zelda mest. (Professor Layton krever også gode engelskkunnskaper for å få mest mulig ut av det.)

Det høres ut som om jeg spiller fryktelig mye nå, haha, men det er noe som bare skjer ved ledig tid og overskudd. :P

Prøv litt sammen med ham og få ham til å lære deg da vel, eller øv på egenhånd og overraske ham. :)

Jeg spiller wow med min partner. Så spiller vi cs om vi vil ha litt mere futt og litt mer adrenalin så spiller jeg wow, hs og ff alene

Men nå med to barn blir det lite spill derfor har vi ikke skaffet oss ps4

Jeg har tidligere kun spilt sims 4 på PC så derfor har jeg ikke noe særlig kunnskap om andre spill til andre konsoller som PS4 selvom sambo spiller det en del. Han spiller Fifa til vanlig, og til jul fikk han det nyeste Call of duty så da har han spilt det litt allerede. Men jeg har ennå ikke skjønt hva det går ut på, for i mine øyne ser det ut som at man bare skal springe rundt å skyte på folk, men det burde jo være mer enn det.

Hvis jeg skal spille sims4 så spiller jeg på kveldstid etter at snuppa er i seng, og det samme kommer jeg til å gjøre hvis jeg skal prøve meg på ps4.

Jeg har tidligere kun spilt sims 4 på PC så derfor har jeg ikke noe særlig kunnskap om andre spill til andre konsoller som PS4 selvom sambo spiller det en del. Han spiller Fifa til vanlig, og til jul fikk han det nyeste Call of duty så da har han spilt det litt allerede. Men jeg har ennå ikke skjønt hva det går ut på, for i mine øyne ser det ut som at man bare skal springe rundt å skyte på folk, men det burde jo være mer enn det.

Hvis jeg skal spille sims4 så spiller jeg på kveldstid etter at snuppa er i seng, og det samme kommer jeg til å gjøre hvis jeg skal prøve meg på ps4.

Nei, COD er basically bare å fly rundt og skyte.:P
Sånne spill orker jeg ikke, og FIFA er helt uaktuelt, da jeg ikke finnes interessert i fotball, eller annen sport i det hele tatt. :P
Jeg liker eventyr, og handling, og hjernetrim. :)

Har "bare" PS3, men her er det jeg som spiller, og ikke han. :P
Ja, også spiller jeg N64 da, og Gameboy advance. (Nintendo switch står øverst på ønskelista.)
Det er mange demoer du kan laste ned, så du slipper å betale for noe før du vet om du liker det.

Spill jeg kan anbefale på PS
-Ni no kuni.
-Puppeteer.
-The Cave.
-Monkey Island.
-Kings quest.
-Unmechanical.

(The Cave og Monkey Island er artigst hvis du er over middels god i engelsk.)

Ellers spilte jeg en del GTA, Crash Bandicoot og Rayman da jeg var yngre.
På PC har det gått i Diablo, men nå har vi ikke PC som tåler det godt nok. :P

På N64 går det i Super Mario 64, og Zelda. På Gameboy advance spiller jeg Professor Layton, og Zelda mest. (Professor Layton krever også gode engelskkunnskaper for å få mest mulig ut av det.)

Det høres ut som om jeg spiller fryktelig mye nå, haha, men det er noe som bare skjer ved ledig tid og overskudd. :P

Prøv litt sammen med ham og få ham til å lære deg da vel, eller øv på egenhånd og overraske ham. :)

Skal se om jeg og han kan prøve litt sammen. Men jeg blir så fort flau for jeg har alltid hatet sånne spill og nektet å bli med når han har spurt om jeg skal bli med. Eller så skal jeg spørre han hvor jeg kan laste ned demoer sånn at jeg kan prøve litt spill selv når han er på jobb og snuppa er i bhg. [emoji4]

Har også lyst på en Nintendo-konsoll for jeg liker veldig godt Mario-spillene [emoji4]

Nei, COD er basically bare å fly rundt og skyte.:P
Sånne spill orker jeg ikke, og FIFA er helt uaktuelt, da jeg ikke finnes interessert i fotball, eller annen sport i det hele tatt. :P
Jeg liker eventyr, og handling, og hjernetrim. :)

Ja da er det uaktuelt å spille COD for min del ihvertfall.

Av spill så tror jeg også at eventyr, handling og hjernetrim er noe for meg. [emoji4]

Her hos oss går det mye i WoW! Ellers har jeg tidligere pleid å spille litt ymse spill som diablo, Sims, gta, tekken o.l.
Veldig ålreit å ha noe å spille på når man har tid :cat::cat:

Tenkte jeg skulle prøve meg på Assisans Creed, for tror det er noe jeg kanskje kunne likt [emoji4]

Jeg sa til sambo istad at jeg hadde lyst til å prøve meg på å spille noe på ps4, men han håper at jeg ikke liker det for han er redd for at jeg tar over han sin ps4 også får ikke han spille [emoji23]

Tenkte jeg skulle prøve meg på Assisans Creed, for tror det er noe jeg kanskje kunne likt [emoji4]

Jeg sa til sambo istad at jeg hadde lyst til å prøve meg på å spille noe på ps4, men han håper at jeg ikke liker det for han er redd for at jeg tar over han sin ps4 også får ikke han spille [emoji23]

Da vil jeg anbefale Assassin’s Creed II [emoji4] Jeg må ha en bra handling og historie + at karakteren bør ha mange muligheter, og dette spillet har det. Jeg ble veldig involvert [emoji12] Det er det beste AC-spillet, er min mening.

Hehe, jeg og mannen er litt på samme måte. :P

Hva går de spillene ut på? Og spiller du med mannen din?

Har lenge hatt lyst til å prøve å spille det sambo liker å spille, bortsett fra fifa, men har aldri helt skjønt meg på sånne spill. Men har lyst til å lære, og kanskje finne et spill jeg kan spille uten sambo. [emoji4]

I Skyrim er du Dragonborn, helten med uvanlige evner, der du bascally skal redde verden fra drager. :P Men det er litt mer komplekst enn det. Anbefales!

I Uncharted skal du finne eldgamle skatter med en lang historie, og du har fiender som du må slåss mot og finne skatten før dem. Det er tre spill i serien. Jeg har bare spilt Among Thieves og det er kjempebra! Du må innom flere land for å finne skatten.

Horizon Zero Dawn er fra en tid lenge etter oss der utviklingen har rett og slett gått tilbake. Du spiller en kvinne som er utstøtt og en slåss mot roboter. Høres elendig ut, men et veldig gøy spill med en innviklet historie som du må finne ut av. Nydelige landskap! Mye sniking, klatring og pil-og bueskyting. Både dette og uncharted inneholder mye klatring. Og så klart Assassin’s Creed :)

Alle disse er i single player. Jeg og mannen spiller ikke sammen, men ser gjerne litt på når den andre spiller og kritiserer på halvveis spøk og alvor. [emoji12]

Last edited:
Da vil jeg anbefale Assassin’s Creed II [emoji4] Jeg må ha en bra handling og historie + at karakteren bør ha mange muligheter, og dette spillet har det. Jeg ble veldig involvert [emoji12] Det er det beste AC-spillet, er min mening.

Hehe, jeg og mannen er litt på samme måte. :P

Da skal jeg se om jeg får tak i det. Sikkert litt billigere også nå [emoji4]

Hehe, hvis jeg liker å spille å det er noe jeg kommer til å fortsette med så må jeg nok skaffe meg min egen ps4 etterhvert som jeg kan ha på soverommet vårt. Har en 50 tommer på veggen der [emoji4]

Back
Topp