Lindus77 Betatt av forumet Novemberskattene 2014 <3 22 Aug 2013 #1 Hadde vært koselig og blitt kjent med noen gravide jenter som bor i Vetfold her Jeg bor selv i Sandefjord og har termin 2 april
Hadde vært koselig og blitt kjent med noen gravide jenter som bor i Vetfold her Jeg bor selv i Sandefjord og har termin 2 april
3 <3Aug09Apr14<3 Glad i forumet *MIA* 22 Aug 2013 #2 Som at jeg skulle skrivet det selv. Bor selv i sandefjord og har også termin 2april Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Som at jeg skulle skrivet det selv. Bor selv i sandefjord og har også termin 2april Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
vAskepott Elsker forumet 23 Aug 2013 #4 Bor i Kristiansand men er mye i Larvik og Stavern pga svigers ;-)
Lindus77 Betatt av forumet Novemberskattene 2014 <3 23 Aug 2013 #6 Så koselig at det er flere fra Vestfold her, noen som kunne tenke seg om vi prøvde få til kontakt i mellom oss, og kanskje noen cafe/ lunsj treff?
Så koselig at det er flere fra Vestfold her, noen som kunne tenke seg om vi prøvde få til kontakt i mellom oss, og kanskje noen cafe/ lunsj treff?