Noen januar barn som har begynt å krype?

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Vesla ble 5 måneder 23 juni. Og er sikkert ikke mange dagene igjen til hun kryper avgårde. Skal si det skal bli travelt fremover.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Wow, tidlig ute:)
Tjukkingen min ligger veldig fint i ro, vifter med armene eneste:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Her snur han seg rundt å tar føtterne opp under rompa... og kan makke sr bak, frem og 90grader rundt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ser ut som hun blir like kjapp som meg når jeg var liten. Jeg krøp når jeg var 5 mndr gikk når jeg var 8 mndr. Men håper hun blir liggende en stund til.

Men her ligger hun ikke i ro et sek. Finner hun aldri der vi la henne ned. Blir spennende å se når januarbarna begynner å krype. Tiden går altfor fort.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her og er det mye kaving og makking så han kommer seg rundt men ikke forover enda..løfter seg ikke skikkelig på armene heller enda.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ikkje akkuratt kryping enda,men han kjem seg på eit vis litt framover og bakover og rundt i ring. I senga og sofaen kjem ham seg skikkelig på fram, åler seg frå eine enden av dobbeltsenga til andre ganske kjapt :)

Sniker fra februar:) hva tid begynte deres å rulle rundt? Og skjedde det bare plutselig?
Trur det var rundt 5 mnd frå rygg til mage. Tidligere frå mage til rygg, men kanskje ikkje like bevisst. Gjekk gradvis, først snudde han overkroppen og strekte seg etter ting, så kom resten etterkvart.

Trur det var rundt 5 mnd frå rygg til mage. Tidligere frå mage til rygg, men kanskje ikkje like bevisst. Gjekk gradvis, først snudde han overkroppen og strekte seg etter ting, så kom resten etterkvart.

Ligger bare på ryggen her, snur seg litt på siden bare. Er 5 mnd neste mandag, det skjer vel bare plutselig da

Her så snudde han seg kjempe tidlig!! Var vel før eller rundt 3 mnd alder. Å til å begynne med rulley han fra rygg til mage og mage til rygg... men nå er det bare fra rygg til mage. Kan gå noen sekunder fra jeg legger han ned tik han er rundt. Han er for øvri Veldi sterk i kroppen, sterkere en vanlig for hans alder... å det til tross for fødselsskadene og de kjevhetene han har i kroppen:confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kryper ikke, men åler seg og snurrer rundt sin egen akse :p

Leste i den spedbarnboka, og rulling kan forventes ved 6 mnd:)

kva bok er det? Har lyst på ei enkel bok om utvikling!
Fikk den hos helsesøster tror jeg... eller kanskje jeg bestilte den her på bv..husker ikke helt. du kan iallefall bestille den på bv:)

Dobbelt..

Hun kryper ikke enda, men løfter opp rumpa med knærne under seg. Hun reiser seg helt opp på armene, og klarer å åle seg litt bakover og litt rundt.

Sniker fra februar:) hva tid begynte deres å rulle rundt? Og skjedde det bare plutselig?
Tror hun begynte da hun var 4-5 mnd.. Herlighet, husker ikke eksakt..men hun starta med å bare rulle over på venstre side. Øvde endel på å rulle mot høyre og vips gikk det som en lek :)
Det skjer plutselig ja :)

Back
Topp