Noen ifra Oslo her? :)

Lizzy123

Andre møte med forumet
Lurer altså på om det er noen som bor i Oslo her på forumet? Og som vet om barselklubber o.l. Jeg er tilflytter og kjenner iiiiiingen som er gravide her i byen, men kunne gjerne tenkt meg å sosialisere meg litt med noen i samme situasjon som jeg er i. Er allerede gått ut i svangerskapsperm. og en mann som jobber offshore, så jeg har veldig mye tid alene og det begynner å bli litt ensomt kan man si! Haha. :anyone

Er fra Oslo og flytter til sommeren. Enn så lenge bor jeg og samboer i Trondheim, siden han er på siste året på bacheloren sin. Men vil gjerne bli kjent med folk i Oslo så jeg kjenner noen med barn når vi omsider flytter. Ingen i min vennekrets har barn ennå eller har planer. Mamma og pappa bor jo i Oslo så er jo stadig på besøk :)

Nettopp det jeg og tenker, å treffe andre med barn. Ingen av mine venner har barn heller og dette er min første, så da er det jo litt ekstra hyggelig å treffe andre som er i samme situasjon. Men si gjerne i fra om du er i Oslo og vil ta en kaffe eller noe. ;)

Jeg bor på Lambertseter, hadde vært koselig å treffes :) Er i samme situasjon som deg: ingen av vennene mine har barn eller venter barn.

Send meg gjerne en melding så kan vi avtale :D

Tror vi kommer til å flytte til Lambertseter :)

Hadde det kanskje vært en idee å laget en slags facebookgruppe som enten er hemmelig eller ikke? Der kunne vi avtalt når man skulle møtes og sånn? Bare et forslag fra min side :)

Yaay!;) Flere i samme situasjon. Haha. Det er bra. Facebookgruppe er jo en kjempe god ide. Jeg er så forferdelig på få til sånne ting jeg, men jeg kan jo prøve. Kan jo eventuelt få navnene deres på privat melding, også legger jeg dere til på facebook - også får vi ta det deretter? :)

Yaay!;) Flere i samme situasjon. Haha. Det er bra. Facebookgruppe er jo en kjempe god ide. Jeg er så forferdelig på få til sånne ting jeg, men jeg kan jo prøve. Kan jo eventuelt få navnene deres på privat melding, også legger jeg dere til på facebook - også får vi ta det deretter? :)

Høres bra ut :) Da sender jeg deg en privat melding ;)

Hei! Det hadde vært supert å bli kjent med flere i Oslo i samme situasjon! Har eldstemann på 5 år og venter lillebror 18. Desember... :)

Back
Topp