noen ide hva som er greien?

muffinsdronningen

Glad i forumet
han smatter og virker sulten, men hylgriner og vrir hele seg etter et minutt med pupp. han krøller seg ikke sammn, men bare jobber fælt med hele kroppen. tar han opp for en rap, og det gjør han av og til. men hjelper ikke. men det går fint an å legge han ned under en uro (med smokk i dette tilfelle) for en liten stund, så virker ikke som han lider så veldig. det er ok når jeg går med han, men å sitte stille nekter han....  han kan ha en liten sånn periode hver kveld, men det går over etter en forholdsvis kort stund. men ikke ikveld....

sorry ble langt og rotete....

det må sies at han virker gira på pupp og virker sulten. spiser iherdig før griningen.

Samme greia her. Må bare gi opp til slutt, men da må hun jo spise igjen ikke så lenge etterpå.

Min er også slik til tider, spesielt om kvelden. Mye tullespising og dermed hyppige måltider, så joggeturer om kveldene har jeg måtte gi opp inntil videre.

er slik her også så jeg ammer mer regelmessig og gir kun mat hver 2.5-3time og så hjelper det med vippeetsol med vibrering og tutt ;) 

har forresten også bestilt time til manuell terapeut for å se om hun har noen låsninger.. det er gratis for barn så tenker det er verdt forsøket ;)

tror gårsdagens uro var overstimuli, vi hadde vært på en fest og han hadde fått ekstrem mye oppmerksomhet. han roet seg i sengen under en uro og klrete etter det å spise et helt måltid før han sovnet!!

Back
Topp