Noen i Vestfold??

Snooy

Første møte med forumet
Heisann[;)]

Vi har termin 6 april og vi gleder oss veldig til førstemann kommer!! Skal på ultralyd på fredag - spennende! Men pga jobb og samboer flytter jeg til Vestfold - Horten - i februar/mars en gang. Har ikke så stort netterk der borte enda - og ingen i samme situasjon... Så dersom det er noen der borte som gir meg en lyd hadde det blitt satt veldig pris på. Hadde vært hyggelig å treffe noen i samme situasjon! Så kan vi se frem mot en utrolig koselig vår sammen [:)]

Heisann!
Jeg bor i Vestfold, nærmere bestemt Larvik. Vi venter en liten babygutt 4. April. Gleder oss utrolig mye til det.

Vi er flere i Larvik som håper på å få til et treff etter hvert, og da må du jo selvfølgelig henge deg på! Det hadde jo vært veldig koselig!

Hvor er det du kommer flyttende fra da, siden du nylig har flyttet til Horten? Hvor gammel er du?

Håper å høre fra deg![:)]

Jeg bor i Hvittingfoss, er ikke så langt unna Holmestrand det egentlig... Ligger liksom midt i alt det!! Også har jeg termin i mars da, så skal egentlig ikke være her[:D]
Hvor flytter du fra da? Jeg er også innflytter, så nettverket mitt består mest av sambo sine venner, og noen andre som har lurt seg nedover hit fra Hedmark[:)]

Hei,
Blir gjerne med på treff[;)] Ser veldig frem til å treffe andre i samme situasjon! Har nok det på samme måte som deg, snuppa80, stort sett består nettverket mitt forløpig av venner til samboeren min.

Jeg har ikke flyttet enda - kommer i februar og gleder meg veldig(!) til å komme bort fra alt regnet her. Kommer fra Bergen og er 33.

Var på ultralyd forrige fredag. Så utrolig fasinerende!! Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønnet - til besteforeldrenes store fortvilelse! Ikke så lett å planlegge farger på strikketøyet da, vist nok..[:)] Men det var veldig godt å få bekreftet at alt var OK med minstemann!

Har dere flere barn, eller er dette nytt og spennende for dere også??[:)]

Back
Topp