Noen i uke 9 med avtagende symptomer?

Lucky82

Andre møte med forumet
Hei! begynner å bli litt bekymret , er i uke 9 idag og alle symptomene er borte!Flere som merker at symptomene avtar? Redd for MA
 
Hei! begynner å bli litt bekymret , er i uke 9 idag og alle symptomene er borte!Flere som merker at symptomene avtar? Redd for MA
Jeg er ikke mer en 6+1 med avtagende symptomer selv , men allikevel nok til at jeg ikke friker helt ut;) har lest at fra uke 9 er alle involler og lignende ferdig hos embryoer og at det derfor er vanlig at symptomene avtar , den "magiske " uke 12 kan visst egentlig byttes ut med uke 9 (ettersom jeg har lest ihvertfall ) så ville ikke tatt noen sorger på forskudd hvis jeg var deg :)
 
Det er helt normalt, ca i uke 9 begynner morkaken å ta over slik at kroppen ikke trenger jobbe så hardt med hormonproduksjon, mange begynner å få naturlig synkende hcg rundt denne tiden :p
 
Er selv i uke 9.. å har følt på det samme de siste par dagene. Så ble veldig lettet når jeg så dette innlegget :smiley-bounce012
 
samme hos meg! Er 9+4 og begynner endelig å slippe oppkast/kvalme, orker mer... Min gynekolog som jeg var hos 8+0 sa at det var godt mulig at jeg ville føle meg bedre rundt uke 9-10. tror det er normalt ♡
 
Jeg er ikke mer en 6+1 med avtagende symptomer selv , men allikevel nok til at jeg ikke friker helt ut;) har lest at fra uke 9 er alle involler og lignende ferdig hos embryoer og at det derfor er vanlig at symptomene avtar , den "magiske " uke 12 kan visst egentlig byttes ut med uke 9 (ettersom jeg har lest ihvertfall ) så ville ikke tatt noen sorger på forskudd hvis jeg var deg :)
Takk for oppmuntrende svar:gen014:signs001
 
Jeg er også i uke 9, og merker stor forandring mtp energinivå :D
 
Det er helt normalt, ca i uke 9 begynner morkaken å ta over slik at kroppen ikke trenger jobbe så hardt med hormonproduksjon, mange begynner å få naturlig synkende hcg rundt denne tiden :p
Hadde veldig høy HCG stigning forrige uke og helt slått ut av kvalme/ trøtthet så mulig det er det som skjer nå som du skriver ;):gen014
 
Har heller ikke noen symptomer lenger, Har kanskje vært sånn i ca 2 uker nå, pluss minus. 9+1 idag.
 
8+2 i dag, og de siste 2 ukene har alle symptomene avtatt.. Var kvalm, ekstrem matlyst, kjempe ømme pupper - nå er alt som før plutselig! Eneste litt øm i livmorområdet hvis jeg reiser/snur meg fort. Vurderer sterkt en TUL på onsdag siden jeg hadde tenkt til å fortelle familien det til helgen. Bor langt unna hverandre og skal endelig møtes :nailbiting:
 
8+2 i dag, og de siste 2 ukene har alle symptomene avtatt.. Var kvalm, ekstrem matlyst, kjempe ømme pupper - nå er alt som før plutselig! Eneste litt øm i livmorområdet hvis jeg reiser/snur meg fort. Vurderer sterkt en TUL på onsdag siden jeg hadde tenkt til å fortelle familien det til helgen. Bor langt unna hverandre og skal endelig møtes :nailbiting:
Samme her, tenker å ta en TUL i løpet av uken! xsmile3
 
Ååå kjenner jeg gleder meg litt til uke 9 av å lese dette :happy: jeg er i uke 8 og helt slått ut av kvalme og trøtthet...
 
Samme her, men jeg er bare 5+6... :/ ikke kvalm lengre. Veldedig rart.
 
Har det likt. Symptomene avtok litt i uke 8-9, og gud så godt det er! Det er helt vanlig iom at morkaka tar mer og mer over på denne tiden:) Men er litt ubehagelig og ikke kjenne noe særlig til graviditeten lenger også, ja.. Hvert fall frem til man begynner å kjenne liv.. Men mest sannsynlig er alt i helt skjønneste orden:Heartred
 
Oppløftende lesning! :) er 6+5 og føler at alt er et ork. De siste dagene har jeg vært en slapp sofagris med ulvehunger og kvalme. Skal bli godt å føle seg mer normal, selv om jeg selvfølgelig er glad for at jeg kan kjenne på kroppen at jeg er gravid.
 
Back
Topp