9na Andre møte med forumet 15 Jun 2020 #1 Hallo fler gravide med termin i nov fra Telemark her , som vil bli kjent? Er 28 år og tobarnsmor med tredje på vei.
Hallo fler gravide med termin i nov fra Telemark her , som vil bli kjent? Er 28 år og tobarnsmor med tredje på vei.
9na Andre møte med forumet 15 Jun 2020 #3 SloppyJane skrev: Telemark er ganske stort Klikk for å utvide … Mm, derfor jeg skreiv telemark/skien opperst . Er fra skien sjøl, men har bil og mulighet for å komme meg ut
SloppyJane skrev: Telemark er ganske stort Klikk for å utvide … Mm, derfor jeg skreiv telemark/skien opperst . Er fra skien sjøl, men har bil og mulighet for å komme meg ut
SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020 16 Jun 2020 #4 9na skrev: Mm, derfor jeg skreiv telemark/skien opperst . Er fra skien sjøl, men har bil og mulighet for å komme meg ut Klikk for å utvide … Så det nå
9na skrev: Mm, derfor jeg skreiv telemark/skien opperst . Er fra skien sjøl, men har bil og mulighet for å komme meg ut Klikk for å utvide … Så det nå