Noen i Skedsmo område som har eller har hatt erfaring med......

milla1986

Elsker forumet
helsestasjonen i Lillestrøm? Det er visst en ny helsestasjon slik at alle jordmødrene er samlet på en plass..[&:] Jeg ringte i stad for å få min første time hos jordmor, og var slettes ikke klar over at det var 2 måneder ventetid!!!
Fikk ikke time før 28/8... Om det skal være slik hver gang jeg skal bestille time, blir jeg skikkelig skuffa.....[&:]

vel etter offentlige retingslinjer skal du ha en kontrol rundt uke 24 hos jordmor, så er ikke så langt vekke fra de men de burde være flinkere å få deg inn da syns jeg

Jeg er i min 26 uke når jeg skal til jordmor første gang, synes det er fryktelig sent... Og hvordan blir det de neste ukene? Da er det jo nesten ikke vits at jeg går dit, får jo ikke akkurat noe godt forhold til det stede om jeg må vente 2 mnd hver gang jeg skal ha time.
Jeg spurte om jeg ikke kunne gå til en annen jordmor, men nei.. Siden de var samlet på samme sted alle mann var det der jeg tilhørte..... *skikkelig skuffa*

ORIGINAL: milla1986

Jeg er i min 26 uke når jeg skal til jordmor første gang, synes det er fryktelig sent... Og hvordan blir det de neste ukene? Da er det jo nesten ikke vits at jeg går dit, får jo ikke akkurat noe godt forhold til det stede om jeg må vente 2 mnd hver gang jeg skal ha time.
Jeg spurte om jeg ikke kunne gå til en annen jordmor, men nei.. Siden de var samlet på samme sted alle mann var det der jeg tilhørte..... *skikkelig skuffa*

jeg er veldig enig med deg, men de følger likevel "reglene"... og du må nok ikke vente 2mnd hver gang nei, de må ha noen åpne timer som gjør at oppfølging er mulig... Vist ikke det er tilfelle kan de jo nesten ikke drive svangerskaps omsorg

Absolutt sant det.. [:)] Får vel bare smøre meg med tålmodighet å håpe på en litt raskere time neste gang! Ellers skal jeg kreve en jordmor i en annen kommune. For slikt går jo ikke ann å drive på!

Åh jævvla skedsmo. Jeg har prøvd å ringe 1 uke, og de tar ikke tlf! Skjønner jo det nå hvis det er sååå lang ventetid.. Sikkert ikke bare jeg som ringer da.. 2 mnd ventetid ja.. Ungen er jo søren meg nesten født innen den tid [8D] Ha ha litt å ta i, men du skjønner sikkert.. Æsj nå ble jeg skuffa selv.. Skjønner ikke hvorfor de jordmødrene ikke bare kunne holdt til på stav lengre [8D] Da hadde vi hatt kort vei da!

Men jeg har skjønt det som at det holder til noen jordmødre på skedsmokorset vi kan gå litt.. Skal sjekke litt info rundt dette så sender jeg deg pm [:)]

ORIGINAL: Vilblienfamilie

Åh jævvla skedsmo. Jeg har prøvd å ringe 1 uke, og de tar ikke tlf! Skjønner jo det nå hvis det er sååå lang ventetid.. Sikkert ikke bare jeg som ringer da.. 2 mnd ventetid ja.. Ungen er jo søren meg nesten født innen den tid [8D] Ha ha litt å ta i, men du skjønner sikkert.. Æsj nå ble jeg skuffa selv.. Skjønner ikke hvorfor de jordmødrene ikke bare kunne holdt til på stav lengre [8D] Da hadde vi hatt kort vei da!

Men jeg har skjønt det som at det holder til noen jordmødre på skedsmokorset vi kan gå litt.. Skal sjekke litt info rundt dette så sender jeg deg pm [:)]

Jeg vet!! Skikkelig skuffende... 
Jeg ringte først til Stav nemlig for trodde de fortsatt hadde jordmor der, da traff jeg på verdens hyggeligste dame. Og hun sa det var dit jeg skulle gå på kontroller når babyen hadde kommet. DET var ihvertfall bra[:D]
Skikkelig møkkasted, hvertfall om du har ringt så lenge å ikke fått tak i de.. Hun "resepsjonsdama" som sitter der er skikkelig kald og uhyggelig henne også..
Jaah sjekk opp å gi meg beskjed da!!! Jeg reiser med glede til Skedsmokorset jeg[:D]

Back
Topp