noen i nærheten av egersund??

ozon

Gift med forumet
Er det noen her i nærheten av egersund med termin i november en gang? Hadde vært morsomt....[:)]
 
Nope, tror lillehammer er ett stykke unna..
 
filleren... jah, det er vel egentlig det jah....[:@]
 
Ååh, jah det er ikke langt borte nej.. En liten time eller noe sånt.. Leste innlegget ditt, går det bra med deg? Ble skikkelig dårlig av å lese det.. Håper alt går bra med dere!!!!!!!!

Stå på, dette klarer dere fint sammen.. Og uansett skulle gutten din komme ut nå, har du hvertfall kommet et stykke uti svangerskapet. Og legene er kjempe flinke nå til dags.. Havna du på SuS? Det går nok fint skal du se..

Krysser alt jeg eier og har for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]
 
Nei dessverre så er jeg ikke det, men mannen er der på makrellfiske! Syntes det bare var så arti å se plassen Egersund komme opp, så måtte bare svare he he![:D] Håper det er noen andre som tar kontakt da lykke til!!!
 
makrell jah...[:'(] har selv stått på fon og sortert fisk... off, ikke noe jeg gjør igjen nei....[:@]
 
Godt å hørre at det går greit med deg nå.. Ikke hør for mye på hva gynekologen sier, de kan ta feil de og.. Tenk positivt! Det hjelper! Så ska du se at det går fint med deg[:)]
 
Alltid gøy å bruke penger[:)] Venter på skap og 2 nattbord, skulle komme denne uka.. Har du alt klart til gutten din kommer da? off, mye å gjøre klart.. Har ikke begynt enda jeg..

Forresten, du bor innover mot stavanger, godt kjent? babybutikken babykos A/S.. Vært der? Stor butikk? Vet du hvor den ligger? Har falt helt for en emmaljungavogn, og de er nærmeste forhandler.. Så jeg prøver å smiske med mannen min inn der på lørdag å kikke, men aner ikke hvor det er..

Og fortsatt lykke til, dette går bra vet du[:)][:)]
 
Fant den, ligger rett ved siden av kilden på hillevåg.. Kjempe fin butikk, vis du får anledningen bør du droppe innom der en tur..[:)]

Sånn ellers, går det bra med deg? Tenker en del på deg, hehe, gikk litt innpå meg det som skjer.. Håper alt står bra til med både mor og barn... Krysser alt som kan krysses for dere[:)]
 
Back
Topp