Noen i larvik/sandefjord området med termin i august?:)

Jeg kommer fra Sandefjord, men bor i Oslo nå. Planen er å flytte til Sandefjord igjen innen 1års tid hvertfall :-) gjerne før for min del men.

Så koselig :) er 28 + 3, bor i frankendalen :)

Hvor lenge har du bodd i oslo Myshelle?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Er selv 29+4 i dag :-)
Har bodd her i 2år nå, før det bodde jeg 2år i Drammen. Men lengter hjem kjenner jeg,spesielt nå som jeg får barn.

Såpass ja :). Det kan jeg godt forstå.. Har bare svigerfamilien her jeg, pluss storesøster med samboer og nevø i sandefjord. Resten er i holmestrand og oslo :) venter du gutt eller jente? :)

Har så og si hele min familie i Sandefjord jeg.
Venter ei jente, du da? Hvordan er formen?

Så stas :) nr 1? Venter også ei lita jente. Formen er opp å ned, vært sykemeldt nesten hele svangerskapet egentlig. Formen din da?

Koselig :-) din første eller?
Ja på en måte, etter jeg fødte i 6 mnd i fjor. Som ikke gikk noe bra.
Formen er grei, men var kvalm og dårlig de 5 første mnd :/ nå krangler bekkenet endel.

Nei har vært et tøft år. Men får god oppfølgning på sykehuset nå, og ønsket om å bli mamma er jo så stort. Så nå håper vi på en lykkelig slutt :) virker hvertfall lovende foreløpig :)

Jeg bor i Larvik :) hører egentlig til i september gruppen, men ettersom jeg fødte førstemann i uke 38, og andre prematurt i uke 35, er legene og jordmor sikre på at dette mest sannsynlig blir en august baby :)

Det gleder jeg meg til Julu :)) snart sitter vi her sammen med de to små :) dette har vi snakka om noen år :)

Back
Topp