Noen i fra Vestfold?

SMI

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Noen som er ifra Vestfold, gjerne Tønsbergs området? Hadde vært kjekt å få kontakt med noen i nærheten :-)

Jeg er fra Vestfold :-) Ikke Tønsberg, men ikke så langt unna.

Litt redd for å bli kjent igjen her inne enda, så vil ikke skrive spesifikt ;)

Det er fult forståelig Litt skummelt også siden man ikke er kommet så langt i svangerskapet ;-)

Jeg:) Bor i Sandefjord, men skal flytte nærmere Tønsberg etterhvert og er mye der da jeg jobber der.

• Liker
Reactions: SMI
Er fra Vestfold, men bor ikke der nå. Men flytter tilbake etter sommeren :)

• Liker
Reactions: SMI
24 desember. Men føder nok før termin :)

Termin er 24. Desember. Men får ikke gå så lenge. Blir planlagt keisersnitt på meg etter litt mye dramatikk forrige gang.
Oi, hørtes ikke bra ut :-( satser på mindre dramatikk denne gangen da..
Jeg har termin 5 desember, foreløpig i alle fall. Skal til legen neste tirsdag og tul 19 mai

Oi, hørtes ikke bra ut :-( satser på mindre dramatikk denne gangen da..
Jeg har termin 5 desember, foreløpig i alle fall. Skal til legen neste tirsdag og tul 19 mai

Blir nok litt roligere og tryggere denne gangen :) Var hos lege i går som også kom frem til 24.desember, så da får jeg forholde meg til det frem til ul. Ble flytta masse frem og tilbake sist gang,så blir spennende å se hva oul sier denne gangen :)

Spennende med tul.
Jeg prøver å vente til uke 12-13 , men vet ikke om jeg klarer :p

Tenk for en julegave det blir i år :-D veldig spent på tul. Hadde egentlig tenkt å vente litt lenger, men kjenner jeg trenger en bekreftelse på at det er liv der, og ikke bare innbilning. Er ikke dårlig på noen måte, bare trøtt og sliten og sulten hele tiden. Og mens-smerte-lignende symptomer.

Her blir det tul 24 mai :) en dag fra uke 11. Så blir spennende! Har en følelse at jeg blir satt litt tilbake. Tror eggløsningen var noen dager senere :) men vi får se! Blir å flytte til Vestfold i oktober og snuppa har fått bhg plass der :D deilig at ting starter å falle på plass!

Vi er i budrunder nå, og får vi det som vi vil, flytter vi ut på landet til Revetal. Kanskje feire jul i nytt hjem, med en liten en <3

Back
Topp