Marsmamman
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember 2022
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Så utrolig bra å høre! Jeg har også hørt masse negativt, men tenker som deg at det ofte er det som kommer frem. Jeg vil heller ikke bekymre meg. Vet du hvor mange døgn det er vanlig i ligge for friske fødende med friske barn?Ja det ble nok noe mer kaotisk enn vi så for oss kan du si
De var veldig flinke, og beroliget med at vi var vegg i vegg med operasjonssalen om det skulle bli nødvendig med haste ks for eksempel, men det ble heldigvis aldri et tema
Vesla sov jo hele natten gjennom første natten, men jeg var så full i adrenalin at jeg fikk knapt blund på øyet. Så litt kjipt å være alene da, hehe
De skriver jo mye negativt om KK, men som med alt annet så er det ofte bare det negative det skrives om i stedet for alt annet som går veldig bra. Og det gjør jo som regel det! Så jeg velger å ikke bekymre meg for å føde på KK igjen. Ville blitt helt sprø om jeg skulle gått rundt å tenkt på det i tillegg til alt annet
Vi bodde også 10 min unna så var ikke så ikke. Bare litt kjipt for mannen å bli sendt hjem kl 5 om natten
Nå har vi flyttet litt lenger unna men ikke mer enn 25 min så går vel greit denne gangen også.
Der jeg fødte sist virket det som alle lå i 3 døgn..