Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bergen /Fana her! Ser ut som det blir en hyggelig "overraskelse" i midten av oktober! Merker jeg "sprekker" nesten av gravidtanker om dagen, har ikke fortalt så mange enda og formen er elendig![]()
Nært nok ☺Nesten Bergen, Sotra![]()
Men vi begynner å glede oss mer og mer nå Fødte på KK sist. Ikke noe å utsette på det i grunnNoen med flere barn her som har født på kk?Hvordan var det? Jeg har en gutt fra før, men vi bodde ikke i Bergen når han ble født. Så er litt spent på hvordan det blir å føde her i forhold til der jeg fødte sist, det var et mye mindre sykehus.
Oi det hørtes litt heftig utFødte på KK sist. Ikke noe å utsette på det i grunn
De oppdaget at det var setefødsel når jeg ble lagt inn, så fikk liksom ikke noe valg om hva jeg ville. Det var rett ned på føden og fikk ikke lov til å prøve uten epidural. Dog var det mange fødende den kvelden/natten så epiduralen ble virkelig satt i siste liten...
Hadde vel totalt 8 stk i rommet nesten til enhver tid pga faren for komplikasjoner bed seteleie. Leger, barneleger, jordmødre etc. Så følte meg trygg og alt gikk jo helt fint også
Eneste jeg har å utsette på KK var at mannen ikke fikk lov til å overnatte, selv om vi var alene på dobbeltrom. Så det var litt kjipt.
Ja det ble nok noe mer kaotisk enn vi så for oss kan du siOi det hørtes litt heftig utSå bra at du ble så godt fulgt opp, det viktigste er jo at man føler seg trygg og at barnet kommer trygt til verden
Kjedelig at ikke far fikk bli da, spesielt når man er førstegangs.. Tror ikke det blir tema denne gangen, vi bor bare 10-15 min kjøretur unna sykehuset så er vel egentlig greit at han kan sove hjemme med storebror. Og om alt er bra med mor og baby så får man vel ikke bli noe lenge heller..