Noen i Bergen?

MM.

Betatt av forumet
Andre i Bergen her?

Jeg bor i Loddefjord og krysser fingrene for at alt skal gå fint slik at jeg får min første i oktober :-)

Sniker fra prøvere her! Krysser fingre for at det klaffet denne måneden og at jeg da venter i november. Men ville bare si at jeg bor også i Loddefjord :P

Jeg er fra Bergen ja. Holder til i Åsane :)
Har en jente på 2 år fra før :)

Jeg holder til på Høyden i Bergen og har termin 5. okt hvis alt fortsetter som nå..

Jeg er også fra Bergen :D Termin 17. oktober!

Bergen her og :D

Bergen /Fana her! Ser ut som det blir en hyggelig "overraskelse" i midten av oktober! Merker jeg "sprekker" nesten av gravidtanker om dagen, har ikke fortalt så mange enda og formen er elendig :)

Bergen /Fana her! Ser ut som det blir en hyggelig "overraskelse" i midten av oktober! Merker jeg "sprekker" nesten av gravidtanker om dagen, har ikke fortalt så mange enda og formen er elendig :)

Jeg har ingen andre symptomer enn ømme bryst enn så lenge. Håper egentlig det vedvarer ☺ Ingen andre enn meg og samboer som vet enda, håper å holde det slik til midt i mars, og fortelle familien da. Andre får helst vente til nær 12 uker. Foreløpig beregnet termin 31. oktober. Masse tanker og planlegging her og!

Håper formen din blir bedre fremover da!

Nesten Bergen, Sotra :)

Noen med flere barn her som har født på kk? :) Hvordan var det? Jeg har en gutt fra før, men vi bodde ikke i Bergen når han ble født. Så er litt spent på hvordan det blir å føde her i forhold til der jeg fødte sist, det var et mye mindre sykehus.

Bergen her! Beregnet termin 29.oktober og har en datter på 18 mnd fra før. Vi har ikke sovet en hel natt på 18 mnd, og dette var ikke helt etter planen. :wideyed: Men vi begynner å glede oss mer og mer nå :)

• Liker
Reactions: MM.
Noen med flere barn her som har født på kk? :) Hvordan var det? Jeg har en gutt fra før, men vi bodde ikke i Bergen når han ble født. Så er litt spent på hvordan det blir å føde her i forhold til der jeg fødte sist, det var et mye mindre sykehus.
Fødte på KK sist. Ikke noe å utsette på det i grunn :)
De oppdaget at det var setefødsel når jeg ble lagt inn, så fikk liksom ikke noe valg om hva jeg ville. Det var rett ned på føden og fikk ikke lov til å prøve uten epidural. Dog var det mange fødende den kvelden/natten så epiduralen ble virkelig satt i siste liten... :)
Hadde vel totalt 8 stk i rommet nesten til enhver tid pga faren for komplikasjoner bed seteleie. Leger, barneleger, jordmødre etc. Så følte meg trygg og alt gikk jo helt fint også :)
Eneste jeg har å utsette på KK var at mannen ikke fikk lov til å overnatte, selv om vi var alene på dobbeltrom. Så det var litt kjipt.

Fødte på KK sist. Ikke noe å utsette på det i grunn :)
De oppdaget at det var setefødsel når jeg ble lagt inn, så fikk liksom ikke noe valg om hva jeg ville. Det var rett ned på føden og fikk ikke lov til å prøve uten epidural. Dog var det mange fødende den kvelden/natten så epiduralen ble virkelig satt i siste liten... :)
Hadde vel totalt 8 stk i rommet nesten til enhver tid pga faren for komplikasjoner bed seteleie. Leger, barneleger, jordmødre etc. Så følte meg trygg og alt gikk jo helt fint også :)
Eneste jeg har å utsette på KK var at mannen ikke fikk lov til å overnatte, selv om vi var alene på dobbeltrom. Så det var litt kjipt.
Oi det hørtes litt heftig ut :o Så bra at du ble så godt fulgt opp, det viktigste er jo at man føler seg trygg og at barnet kommer trygt til verden :) Kjedelig at ikke far fikk bli da, spesielt når man er førstegangs.. Tror ikke det blir tema denne gangen, vi bor bare 10-15 min kjøretur unna sykehuset så er vel egentlig greit at han kan sove hjemme med storebror. Og om alt er bra med mor og baby så får man vel ikke bli noe lenge heller..

Oi det hørtes litt heftig ut :o Så bra at du ble så godt fulgt opp, det viktigste er jo at man føler seg trygg og at barnet kommer trygt til verden :) Kjedelig at ikke far fikk bli da, spesielt når man er førstegangs.. Tror ikke det blir tema denne gangen, vi bor bare 10-15 min kjøretur unna sykehuset så er vel egentlig greit at han kan sove hjemme med storebror. Og om alt er bra med mor og baby så får man vel ikke bli noe lenge heller..
Ja det ble nok noe mer kaotisk enn vi så for oss kan du si :)
De var veldig flinke, og beroliget med at vi var vegg i vegg med operasjonssalen om det skulle bli nødvendig med haste ks for eksempel, men det ble heldigvis aldri et tema :)

Vesla sov jo hele natten gjennom første natten, men jeg var så full i adrenalin at jeg fikk knapt blund på øyet. Så litt kjipt å være alene da, hehe :)

De skriver jo mye negativt om KK, men som med alt annet så er det ofte bare det negative det skrives om i stedet for alt annet som går veldig bra. Og det gjør jo som regel det! Så jeg velger å ikke bekymre meg for å føde på KK igjen :). Ville blitt helt sprø om jeg skulle gått rundt å tenkt på det i tillegg til alt annet :)

Vi bodde også 10 min unna så var ikke så ikke. Bare litt kjipt for mannen å bli sendt hjem kl 5 om natten :D
Nå har vi flyttet litt lenger unna men ikke mer enn 25 min så går vel greit denne gangen også.

Back
Topp