Noen? Hjelp meg!

DramaQueen

Forumet er livet
Mia vil IKKE spise. INGENTING. Hun har ikke spist ordentlig mat siden tidlig denne uka. Spytter ut brødskiva, frukten, middagen osv... [:(][:(][:(][:(] 
Hun er i fin form, like aktiv som vanlig. Hun er litt snørrete og hoster litt, men that`s it!
Hvis jeg gir henne en bit flatbrød eller kjeks så spiser hun det, men ikke noe annet.
Så nå går det i melk her, kan jo ikke sulte henne! [8|]
Det sliter sånn på meg når jeg ikke vet hva det er, og hun er i fin form. Jeg skjønner ingenting!!!!

Legen har jeg ikke ringt pga de blir ikke å gjøre noe så lenge hun ikke har feber og allmenntilstanden er normal.
Hun sover som normalt, har våte bleier og bæsjer!

Noen som har noen gode råd til meg, eller som har opplevd dette selv? *snufs*[:(]

Er kanskje tenner som plager henne,mine unger slutta alltid og spise når det var tenner på tur igjenomm

ORIGINAL: *marieb*

Er kanskje tenner som plager henne,mine unger slutta alltid og spise når det var tenner på tur igjenomm

Har kjent etter, og det er akkurat som jeg kjenner en jeksel oppe. Men det virker ikke som det plager henne.
Hun går ikke og gnager på ting, ikke virker det som hun har vondt/klør i munnen heller.

ORIGINAL: Cecci85

Natalie kan være sånn i perioder hun og,det går over.
sist hun var sånn inførte vi en dåååårlig vane,som vi driver med enda..hehe,jeg tok en isboks å putta oppi masse småting,så sitter hun å tar utav å leker med de småe tingene å glemmer seg ut,å maten går ned som bare det!!

hehe ikke sant, uvaner. Hun VET hvor flatbrødet er!
Er så lett og  bare gi henne det siden jeg vet hun spiser det, og hun må jo ha litt i kroppen,men det er blitt en uvane med småspising nå. Men hva gjør man ikke for at de skal spise LITT?[:)]

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til henne at "spiser du ikke brødskiva de, så får du ingenting annet" haha...ja særlig!
[:D]

ORIGINAL: **martine**

forstår at du blir stressa då, sånn er eg og ( som du kanskje har sett på mine innlegg )
Men så lenge ho er aktiv, så går det nok heilt fint[:)]..men trur kanskje eg ville fått noken råd på helsestasjonen kanskje?
Berre få i ho masse drikke iallefall, det er det viktigeste av alt!
lykke til[:)]

jada, hun drikker vann og juice [:)] 
Blir enda mer deprimert av bare å tenke på å ringe HS. Har ikke noe særlig til overs for de [:'(]

Får nok bare smøre meg med tålmodighet og tenke at før eller siden går det over, og at det bare er en liten periode hun har.
*super optimist, prøver å se lyst på det*

Men har jo så mye å tenke på nå, er jo ikke lenge til jeg skal føde!!!

ORIGINAL: **martine**

synd at du har eit dårlig forhold til hs..
Men det går nok så bra atte[:D] kanskje ho stresser litt sammen med mamma fordi du snart skal føde[;)] og blir litt spent ho og..

hehe kanskje det [;)]

Hun merker nok og at jeg begynner å stresse når det er mat tid, og blir sur på henne når hun spytter ut!

kan jo hende hun rett å slett er mat lei?
Maren har avogtil perioder der hun ikke vil ha noe mat utenom nudler og kylling[8|]. men det går over etter noe dager heldigvis.
Har også merket på sara at enkelte dager så er hun ikke noe særlig på mat.
de er vel som oss, blir lei i perioder[;)]

Sånne perioder har vi OFTE, skulle ikke trodd jenta mi likte mat... Hehe.. Men det funker til en viss grad med nye ting når vi havner i en sånn periode.. Bytte brød, fra vanlig brød til polarbrød. Finne en nytt pålegg, eller noe som er lenge siden vi har hatt...

Og så er det viktig å ikke stresse. Tilby henne mat, men ikke vis at du er fortvila for at hu ikke vil spise. Som du sier virker det ikke som hu lider noe særlig vis hu er fin i formen og sånt.

Det går nok over etter litt[:)]

Back
Topp