noen? hjelp meg litt da....

krølle..

Gift med forumet
fy...ikveld nå har jeg hatt noen veldig smerter.....føler at ligge tulla smur salto...stikker Veldig i undelivet....uforklarelig smerte rett over skambeinet og rett oger halebeinet på ryggen.....alt på en gang..som en slags bolge.....harhatt det litt igår også.men ikke så vondt som idag....

er det kynnere?? masrier?? Noen som kan kjenne igjen smertene.....?? på min veeeeldig dårligeforklaring???? kommer litt....stopper..kommerigjen.....men syns det er litt skummelt.... er umulig og legge seg når det er sånn.....

åsså begynner jeg bli veldig trett....

Beklager, jeg har ikke peiling. [&o]

Dytter for deg.

ORIGINAL: Gullet;)

høres ut som rier spør du meg, men nå er ikke jeg noen ekspert[;)]

men det kan ikke være det heller...for de kommer noen ganger med 2 min mellom og noen ganger 15 min... fatter ingen ting....ikke bare bare med bebis i magen og ikke ane hva som skjer....[:(]

ORIGINAL: dÅllface©

Høres ut som begynnende rier spør du meg [:D]
Du er jo på termin, så jeg vil anta at en fødsel er rett rundt hjørnet! [:D]

Pakk bagen hvis du ikke har gjort det - og SOV!!! Og spis!!
Du trenger krefter!

beveger bebisen seg veldig under rier???????? for d gjør tulla mi nå...trodde ikke de beveget seg no særlig....

åå...så spennende [:D] det er nok riene...kan godt hende du holder på slik i et par dager...får ikke håpe det da.....

ORIGINAL: jonesie

Det er et VELDIG godt tegn at baby beveger seg under rier! Og det høres ut som rier for min del!

pheeww....for det var det jeg syns var skumlest..siden hun sparker så masse..virkersom hun har det så vondt..merkelige greier...skal skjekke bagen nåog så skal jeg legge mer nedpå litt....fyyyyy.....takk for svar jenter..dere er suuupre!!!!

Back
Topp