Noen hestejenter her da??

louisesanabere

Betatt av forumet
Savner hestene jeg har ridd hele mitt liv og nå kan jeg ikke ,blir ikke helt det samme og tråkke rundt der inne i stallen uten og ri... håper jeg finner en ny stall på kolbotn eller omegn lurer på og få meg hest igje
n.. har hatt 2 men hatt uflax begge brakk beinet!!!!! samme beinet makan til uflax!!! og klarte ikke reparere noen av dem heller...(jeg prøvde så er det sagt)
men andre hestfolk her inne som vil snakke litt hest har litt abstinenser idag,....

klem june

ingen hestejenter her ????

jeg er ei skikkelig hestejente [:D]
har hest nå, å har vel omtrent hatt det i alle år ..
driver lite med konkurranse og slikt nå, men det blir mest kos ..

miss 85 hvor rir du??

Bor nok en heste frøken i me oxo..... har hatt hest siden jeg var 5 år... noen hærlige dyr!! [;)][;)]

Akkurat nå sliter gulle mitt me en hovbyll, så foten er ikke akkurat så go kan du si... begynner å komme seg litt da... så håper alt går bra til sist [:D]

Er ikke så flink å holde meg unna hesteryggen nå heller jeg da... legen sa de var helt okeey vis jeg tok de me ro... siden jeg er mest gla i denna turridninga, passer jo de fint... Har lånt hestn til ei venninde av meg, den er så søt å snill å bare helt utroli roli... ikke redd en eneste ting... hærli... så d har vært noen turer i de siste, men kjenner de begynne bli litt i tyngste laget nå.. [:D][:D]

Klemz fra oss [;)]

Jeg og har ridd siden jeg var 10 år. Har hatt to hester - den ene brakk foten og måtte avlives mens den andre ble solgt når jeg begynte å studere i Bergen. Var aktiv innen sprang og savner det masse. Er vikar for ei venninne fortiden hvor jeg har sprangkurs for henne - bare nybegynnere, men veldig gøy [:)]. Gleder meg til å ri igjen, men tror aldri jeg får tid til å ha hest igjen....dessverre.

hei tammis har ikke rødt hår men vi har like lang lunte tror jeg...
skal kjøpe meg hest igjen når jeg har fått ting litt på plass og økonomien er stabil... ført bli ferdig mef huset og få ungen ut i verden... har selv jobbet mye i utlandet og drevet med sprang og dressur.. har ridd til mye ungheter men litt starting har det jo blitt da!!

Desverre, der må jeg melde pass. Hester er ikke min sterke side....[8D]

hei igjen!
louis jeg rir i nærheten av kongsvinger jeg, hvis du vet hvor det er? men har bare hesten min på en privat stall jeg da, ikke rideskole eller noe slikt ..
hvor rir du ?

[:(] Jobbet med å stelle 14 islandshester i to år,greit nok det... Det er bare det at jeg er livredd hester,og har alltid syntes de var noe av det skumleste som finnes!!
-Da var jeg 18 år,sukk,og forelsket i en som eide gård. Hva gjør man ikke når man er ung og forelsket... Vel, etter to år hadde jeg fått nok ,og tok med hunden(hans[:D])-og reiste. Har ikke savnet hverken ham eller de skumle hestene!

jeg har ridd på oslo ridehus i alle år men har jobbet i danmark i 2 år og reist rundt med geir gulliksen i noen mnd da var vi i belgia nederland tyskland osv osv har harr galopphest og ridehest så har liksom vært innom det meste med hest trav er vel det eneste jeg ikke har noe erfaring fra egentlig...
rir på øvrevoll men ikke nå da jeg er gravid,, gleder meg til og begynne igjen da!!

Går mest i tur og kos for min del nå [:D] har en lettdøl, som har vært traver ..
har vært innom det meste jeg også, trav, sprang, og til og med voltige [;)] men aldri på noe proft nivå da, mest for gøy egentlig ..
høres ut som du kanskje er på et mer avansert nivå enn meg, med geir gulliksen og slikt [:D]
har du hest(er) nå?

ikke så veldig avansert red ikke på stevenen i utlandet var hestepasser for 7 stk skikkelig gøy ...
har ridd middels dressur og 1.30 baner spranf men ikke startet så mye egentlig.. ridd mye unghester..
har ikke hest nå men skal kjøpe meg en fra banen når jeg får ting på plass med husn og barn gleder meg til det skal da ha den på en liten privat stall med ro og mak ikke stort senter... lei av alt som skjer på sånne steder jeg...

Drev med hester før, men sluttet da jobben tok for mye tid. Jobbet med travhester i noen år, men etter ei ulykke så valgte jeg og gå tilbake til rideskole. Har aldri kommet så langt som til konkuranser o.l, men hoppet litt med venninda mi ei periode. Jeg kunne gjerne tenkt meg og drive med hest igjen, men er litt redd for at jeg fremdeles er skeptisk grunnet ulykken.

Klem

Jeg driver aktivt med sprang ridning. Har egen stall/gård. Hesten min er en stor halvblods som ruver 180 cm over bakken ( og jeg med mine stusselige 165 he he)
Jeg har hatt egen hest i ca 5 år, og hesten jeg har nå har jeg hatt i 3 av dem. Jeg har ridd siden jeg var 7 år og begynte min karriere på Skauen ridesenter.... Ta en titt på hjemmesiden min så ser dere mer... www.stall-hestevold.piczo.com

Back
Topp