noen her

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
med babyer som begynte å plutselig ta smokk etter de var fyllt 3 mnd?? får ikke mini til å ta....
 
nope.. umulig her også. han tar den ut og stapper den inn feil vei for å tygge på den.. kanskje ikke helt smart den ungen min..[8D]
 
Liam er ikke så glad i smokk, men han vil ha den når han skal sove.
Eneste smokken jeg har fått han til å ta er Mam Air fra 4 mnd +
 
Æ håååpe på d samme hær.. men lisjsnuppen e mæst gla i totten gitt... Har kjøpt tommee tippee smukka no som SISTE utvei..får håp hainn tar dæm [;)]
 
Ja,min er snart 4 mnd..Og det er først nå han begynner å ta den:)
 
Det gikk også lang tid før Isak tok smokkene her også !

Eneste smokkene som går her er Fisher Price sine !
 
ORIGINAL: tuppa86

Æ håååpe på d samme hær.. men lisjsnuppen e mæst gla i totten gitt... Har kjøpt tommee tippee smukka no som SISTE utvei..får håp hainn tar dæm [;)]
'
 
hvordan ser de tommee tippee smokkene ut?!
 
ORIGINAL: Smiley19

Ja,min er snart 4 mnd..Og det er først nå han begynner å ta den:)

 
og før har han bare tygd/spøtta de ut?!
 
ORIGINAL: **Turbotrusa**

jepp, Lucas er plutselig glad i den 4,5 mnd gammel[8|]

 
oj oj , håpe at min også blir det da!!!
 
Her tok han den ikke før han ble 3 mnder, men nå har han kasta den igjen [:'(]
 
merker mini her blir mer og mer glad i den og sutter på den i lengre perioder MEN han vil ikke ha den om han ikke skal sove eller kose enda. Han er mer glad i å sutte på knyttneven akkurat no [:)] Mini her vil bare ha ESSKA latex anatomiske navnesmokker, NUK går noen ganger.

Men Kemmet, har du fått smokkene i posten fra meg?spent på hvordan det gikk[:)]
 
ORIGINAL: mecluc

merker mini her blir mer og mer glad i den og sutter på den i lengre perioder MEN han vil ikke ha den om han ikke skal sove eller kose enda. Han er mer glad i å sutte på knyttneven akkurat no [:)] Mini her vil bare ha ESSKA latex anatomiske navnesmokker, NUK går noen ganger.

Men Kemmet, har du fått smokkene i posten fra meg?spent på hvordan det gikk[:)]

 
Jo.tusen takk. Men fikk du ikke pm jeg sendte i går?! Overførte money også da...
 
han er lite intr i smokken, akkurat som alle de andre jeg har prøvd.. men var verdt et forsøk :-) eneste smokken jeg vet jeg har tilgode å prøve er den tommee tippee smokken jeg la ut tråd her om dagen om..
 
krysser fingra for at han tar smokk en eller annen gang...
 
 
Det var dumt de ikke funket heller da.....har du prøvd Esska latex anatomiske?
*Hm se i innboksen*

You've got mail![;)][:D]
 
Back
Topp