Trultemor90
Forelsket i forumet
Som har eller har hatt bekkenløsning som vil dele noen gode tips, råd, øvelser osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, har en 2 åring og det er vanskelig nokIkke så lett å følge disse gode rådene når du har 4 barn i alderen 1 til 8 årda blir det fort gjort å glemme seg ut, men prøver å følge dem jeg kan
![]()
Jeg har bekkeløsning, men også smerter som deg. Ville snakket med noen eksperter uansett for å se hva det er. Trur ikke det går an å bare diagnostisere ut i fra smertene.Har lest litt om både bekkenløsning og bekkenlåsning og tror det er en bekkenlåsning jeg har fått. Har kjent på en smerte i korsryggen som sprer seg nedover isjasnerven på høgre side. Dette kommer særlig etter arbeid som husvask eller om kvelden da jeg kommer hjem fra jobb. Noen ganger er det så vondt at jeg ikke klarer å tråkke på høgre fot. Å snu seg i senga er også et mareritt.
Har lest at osteopati er en behandling som visst nok skal virke. Noen som har hatt bekkenlåsning før og som eventuelt har prøvd osteopati?
Heldig med en quick fix daJeg hadde bekkenLÅSNING for 6 uker siden , gikk til kiropraktor og han knakk opp bekkenet mitt . Fantastisk deilig følelse , og adjø smerte ! Var til 4 behandlinger![]()
Har kje tenkt på bekkenløsning.. Har ikke fått undersøkt bekkenet, får vel ikke time før på nyåret nå tenker jeg.. Tror Jørgen har ferie nå, var ingen svar å få på telefonen idag.. Jeg har hatt svake smerter hele tiden men i to uker har det vert utrolig vondt uansett hva jeg gjør.Ingen råd, men har du fått undersøkt bekkenet og er du sikker på at det er en løsning og ikke en låsning?