M *MissMe* Gift med forumet 16 Jan 2011 #1 Rimelig dødt her inne i kveld? Mannen er ute og hakker is utenfor her, lille M koser seg i vippestolen og jeg kjeeeeder meg!!!
Rimelig dødt her inne i kveld? Mannen er ute og hakker is utenfor her, lille M koser seg i vippestolen og jeg kjeeeeder meg!!!
TePa Elsker forumet 16 Jan 2011 #4 Jeg også [:D] to kvelder på rad, tenk det. Skal se jeg blir avhengig igjen [;)]
M *MissMe* Gift med forumet 16 Jan 2011 #5 Jeg burde absolutt vært her mindre til tider.. Men kjeder jeg meg og er tiltaksløs så finner jeg frem datan jeg altså.. [8D]
Jeg burde absolutt vært her mindre til tider.. Men kjeder jeg meg og er tiltaksløs så finner jeg frem datan jeg altså.. [8D]
*EmMa08&11* Gift med forumet 16 Jan 2011 #6 jeg er her..[:D] mannen er på nordsjøen, og jeg sitter å er uggen etter en omgangssyken helg[:'(] gleder meg til kl er 22 så jeg kan legge meg[8D]
jeg er her..[:D] mannen er på nordsjøen, og jeg sitter å er uggen etter en omgangssyken helg[:'(] gleder meg til kl er 22 så jeg kan legge meg[8D]