noen her??

AB

Forumet er livet
Noen andre som er våkne??
mannen min har enda ikke kommet hjem fra byen, og jeg får ikke til å sove når han ikke er hjemme.. har prøvd, fikk en liten time på øyet før jeg våkna igjen... sitter å ser på Vm nå og sinna[:@] prøver å få tak i mannen min, men det er jo helt umulig.. synes han kan komme hjem nå!!!

å driver dere andre nattevåkere med da?

mine våknet kl 5:30 kunne godt tenkt meg en liten stund lenger på puta.....nå ser størstemann på DVD (Robin Hood, disney) og minsten kryper rundt meg[:D]

Godt at noen er glad for det....[:D]
tror pappaen er glad for det og, for da kan han ligge å snorke i sengen mens jeg er oppe.....

mannfolk altså.. hehe...

... mannen min har vært ute hele natta og er enda ikke kommet hjem, selv om han vet at jeg ikke får sove når han ikke er hjemme.. ikke svarer han på telefonen heller... er jeg veldig stygg hvis jeg lar han passe Nathaniel når han kommer hjem, så jeg kan sove[8|]??

nei da, la ham passe ham..han kunne jo ha kommet tidligere hjem og sovet litt....

(skal egentlig ikke klagge...han stod opp i går halv seks, så nå får jeg bare igjen[:D])

Da gjør jeg det[:D] håper bare han er i stand til å passe på han.. det er jo aldri helt sikkert...

kommer ann på hvor "ko ko" han er...håper han ikke er for "kan ikke...har skallebank....er det morgen alt???"

Jeg er våken

Er han hjemme naa eller?? Hadde nok ikke godtatt at gubben er ute saa lenge, hvertfall naar han ikke er aa naa paa telefon..Har nok med aa komme hjem ja!!!

Back
Topp