Noen her uten symptomer?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Er et sted mellom 3+5 og 4 uker på vei. Kjenner ingen symptomer[emoji28]
Er det flere som har det slik?

Ingen symptomer her

Sniker fra februar. Hadde lite symptomer på det tidspunktet. Kom mer fra uke 5/6 :)

Så godt å vite at det er normalt! Det føles på en måte som det er ømt eller sårt det nede nå. Om det er symptomer på graviditet eller om jeg hadde følt det sånn uansett vet jeg ikke. Jeg bagatelliserer alt! Tenkte den gangen jeg aborterte og mista 25% av de røde blodlegemene at jeg innbilte meg at jeg var svimmel[emoji28] Besvimte "bare" én gang Hehe[emoji28]
Det hadde vært deilig å gå uten symptomer å bare glemme at man er gravid. Og da slippe å bekymre seg fordi symptomer forsvinner osv

4+0 og har bare uren hud. Håper kvisene forsvinner. Hadde smerter i korsryggen noen dager før IKM. Men ikke nå. Ingen endring i brystvortene, ikke trøtt, ingen kvalme.Håper at det fortsetter slik

Ja, er 7+2

Sikkert teit/dumt osv.. men har ingen symptomer og det bekymrer meg [emoji85] burde vært glad. Men skulle hatt liiiiitt mer symptomer slik at jeg kjenner at det skjer noe inni der [emoji87]

Sikkert teit/dumt osv.. men har ingen symptomer og det bekymrer meg [emoji85] burde vært glad. Men skulle hatt liiiiitt mer symptomer slik at jeg kjenner at det skjer noe inni der [emoji87]

Skjønner det kjempegodt. Jeg ble dritkvalm i uke 7 -17 sist.. jeg var overlykkelig over å være kvalm, selvom jeg spydde på meg selv i bilen på vei til jobb flere ganger[emoji23][emoji23][emoji23]

Rundt 4 uker denne gangen følte jeg med fyllasyk, men fra ca 4+5 har jeg ikke kjent så mye heller og kjenner det bekymrer meg[emoji51]

Skjønner det kjempegodt. Jeg ble dritkvalm i uke 7 -17 sist.. jeg var overlykkelig over å være kvalm, selvom jeg spydde på meg selv i bilen på vei til jobb flere ganger[emoji23][emoji23][emoji23]

Rundt 4 uker denne gangen følte jeg med fyllasyk, men fra ca 4+5 har jeg ikke kjent så mye heller og kjenner det bekymrer meg[emoji51]

Det er rart det der at man ikke bare kan være fornøyd med lite symptomer [emoji87] men men.. det kommer forhåpentligvis noen plager etterhvert.
Har aldri opplevd svangerskapskvalme tidligere, annet enn å reagere på spesielle matvarer (lukt av egg og paprika typ). Unngikk jeg dem slapp jeg all kvalme [emoji57][emoji1377]. Liiiiitt kjedelig å ha med spypose hver dag [emoji28]

Jeg er 6 uker i dag. Jeg har vært helt symptomfri helt til i går, da slo kvalmen til! Sist svangerskap var jeg kvalm til en hver tid fra uke 5 til uke 26 :hungover: Håper virkelig jeg slipper det denne gangen, men alt av andre symptomer er velkomne! Er jo et tegn på du er gravid tross alt :Heartred Gikk også gravid samtidig som en venninne sist, hun hadde så og si ingen symptomer gjennom hele svangerskapet annet enn voksende mage og bryst!

Dette er mitt 3 barn (hatt to SA/MA før så 5 graviditet) og jeg har ikke hatt mye symptomer noen ganger![emoji87] Men har gjerne hatt litt lavt jernnivå og tungpust !

Første mann: ømme pupper, tisse trengt og luktesans! De to første kom før positiv test og så ble jeg stor[emoji28]

Andre mann: ingenting, ingenting, ingenting, 2 uker småkvalm og så ble jeg stor!

Nå: mensmurringer en uke før mensen og har det enda, 4+3 så satser på å bare bli stor denne gang også [emoji16]

Ikke overvelda av symptomer her heller (uke 5) - men kjenner meg litt "off" og merker jo at noe skjer. Utrolig trøtt, vil bare sove og sove. Av og til merkelig smak i munnen, følsom for lukt. Og så kjennes ene hofta øm, og jeg har murringer i livmoren; føler meg "hoven" i livmoren, rett og slett, vet ikke om det høres fornuftig ut :p

Kun hormonell, er 5 uker nå.

7 uker i dag, og eneste symptomet mitt er at jeg er oppblåst mot kvelden. Har alltid vært veldig tynn og trent, så synes selv jeg ser enorm ut [emoji23] og kanskje bittelitt vonde brystvorter. Men ellers ingen symptomer på noe som helst. Det bekymret meg veldig de første ukene, men nå begynner jeg å slå meg til ro med det og "nyte" som alle sier [emoji4]

Back
Topp