Noen her som

SanFrancisco

Andre møte med forumet
Noen her som har prøvd bumbleride indie twin ? Vi har bestemt oss for å gå til innkjøp av søskenvogn, men klarer ikke helt å bestemme oss for hvilken:/ Trenger en som er god å trille på grusveier, og er lett å få inn i bilen :)

Ikke prøvd twin, men skal prøvetrille bumbleride indie i butikk i morra :)

Så på denne før #2 kom. Likte godt det jeg så på nett, men ble skuffet da vi testet den i butikk :( Virket ganske billig i både stoff og ramme, litt skranglete egentlig. Godt mulig det var fordi det var en utstillingsmodell. Kjøpte i stedet en Mountain Buggy Duo som var på tilbud. Den var perfekt til vårt bruk, spesielt siden vi aldri hadde den med i bilen.

Så på denne før #2 kom. Likte godt det jeg så på nett, men ble skuffet da vi testet den i butikk :( Virket ganske billig i både stoff og ramme, litt skranglete egentlig. Godt mulig det var fordi det var en utstillingsmodell. Kjøpte i stedet en Mountain Buggy Duo som var på tilbud. Den var perfekt til vårt bruk, spesielt siden vi aldri hadde den med i bilen.

Huff, det høres jo ikke lovende ut i det hele tatt :/ Har kikket litt på den, men den går desverre ikke inn i bilen så da blir den uaktuell for min del desverre :(

Back
Topp