Noen her som

Tobarnsmammajuni2014

Flørter med forumet
Sliter med vondt i nakken, svimmel, hodepine ?
I tillegg lukter urinen ( beklager detaljer) selv om eg drikker nok vann...sliten.no :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vondt i nakken fra før, men har i hvertfall fått mye mer hodepine enn til vanlig. Ang urin vet jeg ikke, det er ikke noe du har spist?

Jeg er plaget med nakkesmerter og migrene fra før, men nå kjennes det enda verre. anngående urin så merker jeg ingen forskjell, men det er akkurat som utfloden har blitt en del tykkere å lukter på en måte litt kvalmende søtt :O

Jeg har hatt litt sterk urinlukt noen dager innemellom, det kan komme av den økte blodsikrulasjon som førte til at mye mer ble skilt ut til urin eller noe sånt. Men jeg vet ikke :P

Kan kanskje vera uvi.. doktoren sa eg hadde blod i urinen forrige uke men han sa det var normalt... føler svever utenfor kroppen min til tider.. men er nok sikkert normalt.. slitsomt og gå sånn...:(
Lillemeg2: ja utfloden er eit kapittel for seg selv :p

Ja jeg gjør det:) vel bortsett fra urin hos meg er den grumsete :P jeg sliter med nakke og migrene fra før etter jeg ble påkjørt for noen år siden og en annen hjemme ulykke for enda lenger tilbake siden. Og svimmel er jeg litt mer nå pga jern mangel :P det er ikke bare bare å ha en bebbis i magen men det blir bedre :D

Hm, det er vel ikke normalt med blod i urinen? De gangene jeg har hatt det så har jeg hatt smerter og uvi som har blitt behandlet med antibiotika.

Trudde ikkje eg heller men det var det han sa.. Spørst om eg skal få det sjekka ein gang til...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er bærer av streptokokker gruppe B , å nå som jeg har blitt kjent med kroppen min . så vet jeg at jeg får sterkere urin lukt når jeg er gravid, og MASSIVE epiosder med UVI.

Så hvis man har uvi sånn ca hele tiden. så spør om å få ta en test av det.

Back
Topp