Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: |Lica86|
Takk for svar[:)]
Får prøve meg litt frem[:)]
ORIGINAL: pusita
Takk for svar[:)]
Får prøve meg litt frem[:)]
Kan tenke meg det vanskelig...
Men vet hvertfall at en kamerat av meg som "trener seg opp" spiser en del kjøttdeig (4 pakker om dagen), så da vet du hva du har å gjøre, hi hi...
ORIGINAL: Oktober07
ORIGINAL: *shedevil*
spise flere kcal enn du forbrenner.. man trenger jo feks ikke å spise lett produkter selv om man vil være sunn... men ha et variert kosthold[:)]
Men vi er jo så forskjellige, jeg legger på meg omtrent bare av å se på noe som er spiselig[:@] men kjenner flere som er skikkelig usunne og spiser utrolig mye, men er likevel kjempe tynn....[&:]
ORIGINAL: EmmaT
Syns du virker akkurat passelig på bilder jeg har sett av deg [:)] Meg derimot, beina mine er snart 2 tannpirkere [:'(]
Får du trena noe da? Litt muskeltrening hjelper jo på vekta (ikke at det er så gøy da ;)
trener og trener, går tur med elias i vogn[8D]
ORIGINAL: H3idy
i noen tilfeller så hjelper ikke spising[>:] sliter man litt og er sliten så går det utover vekta både opp og ned.. varier fra person til person..
Men jeg tar carbo tilskudd.. for jeg klarer ikke å få i meg nok mat til å kunne ha igjen carbo i kroppen som legger seg på...
Har tipsa noen før her inne.. å kan tipse deg om big mass og carbo fuel også..
Får du trena noe da? Litt muskeltrening hjelper jo på vekta (ikke at det er så gøy da ;)
Må trene styrke.. det bygger muskler. å gå tur fjerner fett, og da er du jo like langt, he he..
syns du høres så søt ut jeg, for jeg har aldri sett bilder av deg. [:)]
Syns du virker akkurat passelig på bilder jeg har sett av deg [:)] Meg derimot, beina mine er snart 2 tannpirkere [:'(]
ser ikke så tynn ut i forhold til høyden min, men det vises på vekten.. jeg vil ihvertfall veie 7 kg mer enn jeg gjør nå..
og når jeg endelig når den vekten så bare raser jeg nedover igjen[:(]
Dumt at vi jenter må slite sånn med vekta. Jeg sleit selv da jeg veide 58 kg, og syns jeg var radmager. Nå veier jeg sikkert MYE mindre (orker ikke veie meg), men har vel egentlig akseptert at ja jeg er tynn, og sånn er det jo bare. Før stressa jeg sånn med maten at det var KUN det jeg tenkte på hele dagen. Og du får ikke akkurat matlyst av det.
Ja jeg vil opp i vekt, men mest av alt så vil jeg bli sunnere. Og det å spise 1-2 ganger om dagen er ikke bra for kroppen min [&o]
Må trene styrke.. det bygger muskler. å gå tur fjerner fett, og da er du jo like langt, he he..
Men jeg vil ha fett på kroppen og ikke muskler[8D][:D]
hehe, det ligger masse bilder av meg her inne[:)]
Men jeg vil ha fett på kroppen og ikke muskler[8D][:D]
hehe, det ligger masse bilder av meg her inne[:)]
bare jeg som ikke har sett dem, he he *rødme*
Du kan jo kjøpe sånne proteinshaker da :S men det er dyrt.
men du kan jo begynne å trene og få muskler, for muskelene blir fort fett når du ikke trener (det vet jeg alt om).
Tar jo litt tid da, men bedre enn å bare spise junk food.
ser ikke så tynn ut i forhold til høyden min, men det vises på vekten.. jeg vil ihvertfall veie 7 kg mer enn jeg gjør nå..
og når jeg endelig når den vekten så bare raser jeg nedover igjen[:(]
Dumt at vi jenter må slite sånn med vekta. Jeg sleit selv da jeg veide 58 kg, og syns jeg var radmager. Nå veier jeg sikkert MYE mindre (orker ikke veie meg), men har vel egentlig akseptert at ja jeg er tynn, og sånn er det jo bare. Før stressa jeg sånn med maten at det var KUN det jeg tenkte på hele dagen. Og du får ikke akkurat matlyst av det.
Ja jeg vil opp i vekt, men mest av alt så vil jeg bli sunnere. Og det å spise 1-2 ganger om dagen er ikke bra for kroppen min [&o]
Nei, ikke min heller.. Men har mange ganger klart å gå opp i vekt men vet ikke hva jeg gjør for å gå opp i vekt..
jeg har mange problemer i livet da så vet ikke om det har noe å si[:(]
Jo selvfølgelig har det det. Hvor andre trøstespiser når de er stressa/deprimert, mister andre matlysten.