noen her som veit

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jeg skal på innvendig ul i uke ti..... noen som hart vert på det??? ser man mye???
 
Jeg var i uke 6.. Da så vi en liten reke med et bankende hjerte! Absolutt verdt det[:D]
 
jeg var i uke 9 første gang jeg gikk gravid... ...fikk faktisk et UL bilde, der du ser tyelig en unge der inne!! [:D]
 
Var på ul i uke 8, så tydelig at det var et foster.............
 
jeg var i uke 4, 6 og 8.. var morro å se hvor for den forandret seg.
man blir jo litt rørt når man ser det lille hjertet som banker da[:)]
lykke til!
 
Storm:Hvorfor var du så ofte?Jeg var på en i forrige uke,må muligens inn igjen p.g.a blødninger.Tar det med ro siden jeg har sett liv så jeg har sterk tro på at det går bra!(er i uke 8 nå)
 
Akkurat det samme hadde jeg tenkt å spørre om også. Er dere så ivrige at dere må gå før omtrent fostreret har festa seg?
 
fordi legen sendte meg dit..... for å se hvor langt jeg er på vei!!!
 
ORIGINAL: Mullern

Storm:Hvorfor var du så ofte?Jeg var på en i forrige uke,må muligens inn igjen p.g.a blødninger.Tar det med ro siden jeg har sett liv så jeg har sterk tro på at det går bra!(er i uke 8 nå)


fordi jeg begynte å blø tidlig i svangerskapet, og det resulterte i at jeg mistet det ene barnet jeg bar på.. skulle egentlig ha båret på tvillinger.. men slik ble det da ikke[:)]
ble fulgt opp mye p.g.a av dette, så det var ikke det at jeg "ville" ha så magne UL.
 
Jeg var i uke 7. Hadde også blødninger og mistet den ene. Frida er prøverørsbarn, så vi var jo forberedt på at dette kunne skje.
 
Jeg var på UL i uke 7,da såg jeg ei lita "bønne" med plommesekk og et hjerte som slo.Kjempestas[;)]Jeg skal til ny UL i neste uke,uke 10 i svangerskapet.Derfor jeg får gå på så mange UL gjennom svangerskapet er fordi jeg har mista 2 barn i uke 22 pga svak livmorhals,så denne gang må de følge nøye med på den.
 
ORIGINAL: Snuppepia

Jeg var i uke 7. Hadde også blødninger og mistet den ene. Frida er prøverørsbarn, så vi var jo forberedt på at dette kunne skje.


missforstå meg rett snuppemia.. men godt å høre at det er flere som har opplevd det.. har hatt litt vaskelig for å bli trodd på det.. mange som tro at det ikke er mulig å miste den ene[&o]
 
ORIGINAL: Storm

ORIGINAL: Snuppepia

Jeg var i uke 7. Hadde også blødninger og mistet den ene. Frida er prøverørsbarn, så vi var jo forberedt på at dette kunne skje.


missforstå meg rett snuppemia.. men godt å høre at det er flere som har opplevd det.. har hatt litt vaskelig for å bli trodd på det.. mange som tro at det ikke er mulig å miste den ene[&o]








I mitt forrige svangerskap,ble jeg gravid med IVF metoden,de satte inn 2 egg,men jeg også mista den ene i tidlig svangerskap...
 
Back
Topp