Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Destiny85
Okei! Tenkte kanskje pappaen hadde rett på perm siden det er så strengt å la mor ta over permisjonen når man er i et forhold (da forutsatt at han er i bildet selvfølgelig).
ORIGINAL: KasperogKine
ORIGINAL: Destiny85
Okei! Tenkte kanskje pappaen hadde rett på perm siden det er så strengt å la mor ta over permisjonen når man er i et forhold (da forutsatt at han er i bildet selvfølgelig).
Når man er alene, får man fars 10 uker ved å søke om det. Vil man derimot at pappen skal ha dem, så trneger man ikke søke. Men det kan være vanskelig å gjennomføre i praksis, når man ikke bor sammen, så her tok jeg alt. Pappaen fikk og får fortsatt besøke Kasper så ofte han ønsker da[:)] Faren har forøvrig ikke rett på samvær, men barnet har rett på å så begge foreldrene (dersom forholdene/omstendighetene tillater det). Vi kommer greit overens, så BF var på besøk 2-3 dager i uken den første mnd, og etter dette ca en dag i uken og og en dag annenhver helg. Vi begynte med overnatting da Kasper var 9-10 mnd fast, men først gangen han overnattet der var han ca 3-4 mnd. (Var bare den ene gangen, og tror det gjorde godt for BF og føle at han fikk litt ordentlig pappa-tid med minsten. Jeg har også vært nøye på å la far og sønn være mest mulig alene, for det blir jo ikke helt det samme om jeg er der). Dette forutsetter jo interresse fra farens side og at man stoler på han[:)]