Noen her som trener spinning?

Julie H

Forelsket i forumet
Hvor ofte trener dere, og føler dere at det har effekt? I så fall hvordan? 
Tenker litt i forhold til kondisjon, vektnedgang etc..
Varierer dere mellom ulike typer spinning?:)

Takk for svar:)

Jeg trener spinning.. Trener det to ganger i uka, en 30 min time og en 55 min time. Begge timene har jeg i kombinasjon med styrketrening.. Om formålet er vektnedgang er det kjempeviktig med styrketrening!!! Kjenner absolutt at kondisen er bedre ja - har trent i 6 uker nå og gått fra sofagris til fast trening 1,5 -2 timer 3 dager i uka..

Pearl skrev:
Jeg trener spinning.. Trener det to ganger i uka, en 30 min time og en 55 min time. Begge timene har jeg i kombinasjon med styrketrening.. Om formålet er vektnedgang er det kjempeviktig med styrketrening!!! Kjenner absolutt at kondisen er bedre ja - har trent i 6 uker nå og gått fra sofagris til fast trening 1,5 -2 timer 3 dager i uka..

Takk for svar. 
Merka du noe på vekta da du starta?
Jeg er relativt utrent kan man si, og har noen kg som skal av..

Julie H skrev:

Pearl skrev:

Takk for svar. 
Merka du noe på vekta da du starta?
Jeg er relativt utrent kan man si, og har noen kg som skal av..

Vekta går nedover den, men så går jeg også på Grethe Roede så ikke greit å si hva som er hva... Man sier vel at vektnedgang er 80% kost og 20% trening... Så det spørs vel hvor mye du har å gå ned.. Er det snakk om å stramme opp er kanskje trening nok, er det snakk om mange kg vekttap må det sannsynligvis også kostholdsendrin til..

Back
Topp