Noen her som tok svinevaksina?

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg gjorde det og gav den også til dattra vår.

I did...
Hadde noen store tanker om det, men moren min kunne sette, så da ble det til det

Jepp:-)
Var gravid på den tiden og legen maste og maste og maste heilt t eg kom t legekontoret og hu fekk satt den dumme sprøyta på meg.. Hadde egentlig tenkt å ikkje ta den, men men..

Kakken skrev:
I did...
Hadde noen store tanker om det, men moren min kunne sette, så da ble det til det

Blir du redd for det som kommer fram nå? Jeg kjenner det litt på samvittigheten, men følte absolutt det var riktig der og da

Søtnos* skrev:

Kakken skrev:
I did...

Blir du redd for det som kommer fram nå? Jeg kjenner det litt på samvittigheten, men følte absolutt det var riktig der og da

Har ikke tenkt noe på det egentlig jeg.
Nei, det nytter liksom ikke å angre på det man har gjort :)

Kakken skrev:

Søtnos* skrev:

Kakken skrev:
I did...

Har ikke tenkt noe på det egentlig jeg.
Nei, det nytter liksom ikke å angre på det man har gjort :)

jeg må tenke sånn jeg å

Jeg tok den da jeg var gravid, jordmor anbefalte det på det sterkeste siden jeg var gravid.
Jeg var usikker selv på å ta den, men har ikke merket noe i ettertid.

Vi tok den alle sammen. Angrer ikke. 

Dette har jo blitt totalt blåst ut av proposjoner. Sett det opp mot andre influensavaksiner som gis hver sesong, så er det ingen forskjell på antall bivirkninger på de og svinevaksina. 

jeg tok den ikke å det er jeg evig glad for i dag :)

Labambie skrev:
Vi tok den alle sammen. Angrer ikke. 

Dette har jo blitt totalt blåst ut av proposjoner. Sett det opp mot andre influensavaksiner som gis hver sesong, så er det ingen forskjell på antall bivirkninger på de og svinevak

verteline skrev:
jeg tok den ikke å det er jeg evig glad for i dag :)

Sign! 

NEi, jeg tok den ikke..

yr^ skrev:
Jepp:-)
Var gravid på den tiden og legen maste og maste og maste heilt t eg kom t legekontoret og hu fekk satt den dumme sprøyta på meg.. Hadde egentlig tenkt å ikkje ta den, men men..

Samme her.. 3 uker før termin eller noe.. Her var det jordmora som maste.

Fikk en liten trøst når jeg leste vg i dag . Det sto at de som ikke hadde fått symptomer til nå kunne ta det helt med ro.

Back
Topp