Jeg har snart fullført et babyteppe som jeg tenkte Minsten skulle få på sykehuset. Synes det er skikkelig koselig å lage ting til de små, selv om jeg ikke lærte det før etter de to andre var født 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jaaa!Jeg har snart fullført et babyteppe som jeg tenkte Minsten skulle få på sykehuset. Synes det er skikkelig koselig å lage ting til de små, selv om jeg ikke lærte det før etter de to andre var født![]()
Jeg gjør alle tre
Blir hvitt og litt nøytralt, men det synes jeg bare er veldig fint uansett.
Oi så gøy! Kjører nøytrale farger her vi også, vi skal jo ikke vite kjønnet så jeg styrer unna blått og rosa bareJaaa!Jeg gjør alle tre
Har blitt veldig lite strikketid etter førstemann ble født da, men har begynt så smått på hentesettet til maispira vår.Blir hvitt og litt nøytralt, men det synes jeg bare er veldig fint uansett.
Hvilket teppe har du fullført?![]()

På pinnene nå er søskenmatch (body til frøet, i restegarn fra genser til kommende storebror)
Ååå! Så finHer er bodySkal ta bilde med body, pledd, test og ul bilde i oktober når vi skal ha familiefotografering ute.
Du så ut som du hadde 4-5 mnd frø i magenOoops, oppblåst og inntilsittende kjole var ikke lurt endaJeg og bolla (altså frøet på ca 1-3mm) koser oss med strikketøyet mens storebror sover duppen sin
![]()
Jeg strikket også Hjem hentesett forrige gang, lyst på noe nytt denne gangen men har ikke funnet noe jeg liker like godt.. Vurderer Garntopia hentesett, Kongle hentesett, Arabella hentesett, William hentesett, Bladrankesett. Off… alt for mye fint! Tar gjerne imot tips jeg også, selv om det blir desto vanskeligere å velgeNoen som har forslag til hentesett? Strikket "hjem-hentesett" forrige gang, lyst på noe annet nå![]()

Noen som har forslag til hentesett? Strikket "hjem-hentesett" forrige gang, lyst på noe annet nå![]()
Jeg strikket garntopia hentesettet til førstemann! Synes det var helt nydeligJeg strikket også Hjem hentesett forrige gang, lyst på noe nytt denne gangen men har ikke funnet noe jeg liker like godt.. Vurderer Garntopia hentesett, Kongle hentesett, Arabella hentesett, William hentesett, Bladrankesett. Off… alt for mye fint! Tar gjerne imot tips jeg også, selv om det blir desto vanskeligere å velge![]()
Jakka kunne vært litt kortere på armene, måtte brette opp en god del. Ellers var jeg veldig fornøyd med det.