Noen her som strikker, syr eller hekler?

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Jeg har snart fullført et babyteppe som jeg tenkte Minsten skulle få på sykehuset. Synes det er skikkelig koselig å lage ting til de små, selv om jeg ikke lærte det før etter de to andre var født :shy:

Jeg har snart fullført et babyteppe som jeg tenkte Minsten skulle få på sykehuset. Synes det er skikkelig koselig å lage ting til de små, selv om jeg ikke lærte det før etter de to andre var født :shy:
Jaaa! :love017 Jeg gjør alle tre:laughing002
Har blitt veldig lite strikketid etter førstemann ble født da, men har begynt så smått på hentesettet til maispira vår. :Heartred Blir hvitt og litt nøytralt, men det synes jeg bare er veldig fint uansett.

Hvilket teppe har du fullført? :love017

Jeg strikker ikke selv, kan så vidt hekle litt. Men moren min er helt rååå på strikk, så får masse derfra.

Jaaa! :love017 Jeg gjør alle tre:laughing002
Har blitt veldig lite strikketid etter førstemann ble født da, men har begynt så smått på hentesettet til maispira vår. :Heartred Blir hvitt og litt nøytralt, men det synes jeg bare er veldig fint uansett.

Hvilket teppe har du fullført? :love017
Oi så gøy! Kjører nøytrale farger her vi også, vi skal jo ikke vite kjønnet så jeg styrer unna blått og rosa bare :cool:

Et egenkomponert et:hilarious:

Strikker og hekler, men blir mest strikking. Går mindre garn til det. :P Har strikka et pledd i hvert svangerskap, må vel til nå og.

Niks! Skulle virkelig ønske jeg kunne, misunner dere som kan, for det er såå mye fint strikketøy! Og hjemmestrikka babyteppe er det beste. Men heldigvis er det mange i familien til mannen som strikker, så har fått en del tøy derfra :happy:

Jeg syr så mye jeg rekker! Størstedelen av klærne ungene mine går med er hjemmesydd :) Ikke yttertøy altså, der kjøper jeg alt :smiley-ashamed004

Jeg verken strikker, hekler eller syr.. Men min mor er en reser med strikkepinner og min svigermor har sikkert dyrere symaskiner enn bilen vår så jeg får mer enn jeg kunne håpt på :)

Jeg strikker og har nettopp kjøpt garn til å strikke et babyteppe :joyful: Jeg driver å lærer meg å sy og fikler med det også. Gleder meg til å prøve å sy noe til baby :D

Jeg har strikket en body til baby, ble ferdig med den den dagen testen ble positiv❤️ Tilfeldig? Så strikker jeg på et babyteppe som «pausestrikk» mellom annet strikk. Så er jeg snart ferdig med en babylue❤️

Håper jeg i løpet av svangerskapet skal få motivasjon og tid til å sette meg ned med både strikketøy og symaskin..

Ooops, oppblåst og inntilsittende kjole var ikke lurt enda :hilarious: Jeg og bolla (altså frøet på ca 1-3mm) koser oss med strikketøyet mens storebror sover duppen sin:Heartred

Vedlegg

• IMG_8283.jpeg
    IMG_8283.jpeg
    3,8 MB · Visninger: 54
Jeg strikket et babyteppe da jeg ventet tvillingene. Det fikk vi jo aldri brukt, så jeg har hatt det gjemt i et skap sammen med andre babyting som vi kjøpte inn før det gikk galt. Nå skal jeg strikke litt sokker og småtteri.

Noen som har forslag til hentesett? Strikket "hjem-hentesett" forrige gang, lyst på noe annet nå :love017

Noen som har forslag til hentesett? Strikket "hjem-hentesett" forrige gang, lyst på noe annet nå :love017
Jeg strikket også Hjem hentesett forrige gang, lyst på noe nytt denne gangen men har ikke funnet noe jeg liker like godt.. Vurderer Garntopia hentesett, Kongle hentesett, Arabella hentesett, William hentesett, Bladrankesett. Off… alt for mye fint! Tar gjerne imot tips jeg også, selv om det blir desto vanskeligere å velge :hilarious:

Jeg strikket også Hjem hentesett forrige gang, lyst på noe nytt denne gangen men har ikke funnet noe jeg liker like godt.. Vurderer Garntopia hentesett, Kongle hentesett, Arabella hentesett, William hentesett, Bladrankesett. Off… alt for mye fint! Tar gjerne imot tips jeg også, selv om det blir desto vanskeligere å velge :hilarious:
Jeg strikket garntopia hentesettet til førstemann! Synes det var helt nydelig :love017 Jakka kunne vært litt kortere på armene, måtte brette opp en god del. Ellers var jeg veldig fornøyd med det.:Heartred

Back
Topp