Noen her som skal føde på Tønsberg sykehus?

Lovelace88

Flørter med forumet
Hei, Jeg har Termin i Mars, og ønsker og komme i kontakt med andre som har termin rundt Januar, Februar, Mars og April :) Jeg bor i Hof, og vil komme i kontakt med andre som skal føde i Tønsberg, eller er fra Kongsberg/Lardal område ;):anyone

Skal føde i Tønsberg:)

Spennende ;) Førstegangs fødende? Hva slags forventninger har du ? :)

Nei dette blir vår tredje
Forventninger, tja... Har mer håp :)
Håp om at det vil gå fint med ett barn til i familien!
At storebrødrene vil takle det.
At vi får ett frisk barn :)

Du?

Ja det er så spennende ;) Tredje ja, da får du nok litt å henge fingrende i ja:) Blir sikkert kjempe flott og overgangen er nok ikke så mye større enn sist for deg ;) Jeg er også veldig spent for vi har jo bare en fra før, så den sjalusi greia tenker jeg litt på men tror det vil gå ganske bra :) Når har du Termin ? :)

Skal også føde i TBG, har termin 29 mars :) Er min første, så vi gleder oss veldig her, har begynt kjenne bevegelse når jeg gir et lite dytt med hånden over magen :D Det var ganske spesielt første gang jeg kjente det :D

Jeg skal også føde på Tønsberg sykehus :) foreløpig har jeg termin 19 mars :)

Skal også føde i TBG, har termin 29 mars :) Er min første, så vi gleder oss veldig her, har begynt kjenne bevegelse når jeg gir et lite dytt med hånden over magen :D Det var ganske spesielt første gang jeg kjente det :D

Ja, jeg er jo andregangs men syns det var like rart og spesielt denne gangen ;) Nå kan andre kjenne bevegelsene på utsiden:)

Jeg skal også føde på Tønsberg sykehus :) foreløpig har jeg termin 19 mars :)

Så koselig :) Ha ei jente fra før ? Spennende, er rart med det men for min del føles det som første gangen også denne gangen ;) Bare at man vet litt mer hva man går til da :) Hvor gammel er din datter ?

Veldig koselig :)

Jeg skal føde på Tønsberg:) termin er 04. Mars:)

Førstemann eller fleregangs ? Kjempe koselig da, tidlig vår barn ;) Hvis du er interessert er det en annen tråd her som lar deg komme i kontakt med de andre som er fra vestfold :) Alltid koselig og bli kjent med nye mennesker ;)

Har termin 28 mars:) minstemann er over 5 år så er noen år
Siden sist. Glemt mye, alt føles nytt ut og spennende:)

Ja, det er rart ved det. Er 3,5 år siden min kom til verden og det føles som en svighet siden akkurat som dette er første gangen ;) Minner om at det finns en gruppe på facebook, om noen ønsker og bli medlem der og komme i kontakt med andre gravide i Vestfold :) 2014 Vestfold barn heter gruppen ;)

Førstemann eller fleregangs ? Kjempe koselig da, tidlig vår barn ;) Hvis du er interessert er det en annen tråd her som lar deg komme i kontakt med de andre som er fra vestfold :) Alltid koselig og bli kjent med nye mennesker ;)

Dette blir mitt andre:) da skal jeg se om jeg finner den:)

Jeg skal føde på Tønsberg. Termindato 31 mars:)

Veldig Koselig :) Vært på OUL ennå ? :) Vi prøver og samle så mange vi kan i en gruppe på facebook, hvis det kunne være en interesse for deg så heter gruppen 2014 Vestfold barn heter gruppen ;)

Hadde vært koselig ja:) Er nyinnflyttet i Vestfold og kjenner ikke så altfor mange her. Skal på Oul om knapt 2 uker. .Spennende! :)

Back
Topp