Noen her som scrapper kort?

~Blikk~

Elsker forumet
Ja, det lurer jeg på 
Siden jeg er sykemeldt nå trenger jeg litt å gjøre og da hadde det vært gøy med litt inspirasjon og et stort dytt i ræva:P 

Jeg driver med digital scrapping...
Blir jo ikke helt det samme som for hånd, men prinsippet er mye likt. Lag på lag... :0)
Jobber i photoshop og kjøper kit på nett. Lager alt fra kort til album, DVD cover osv. Det siste jeg laget nå var dåpsinvitasjoner for tantegullet mitt.

nja..
Jeg har scrappet mye, både LO'er og kort, men blitt lite til det i det siste. Har boden full av utstyr så skulle gjerne ha begynt igjen, men har ikke orket til å finne fram alt for så å sette det tilbake når jeg er ferdig siden jeg ikke lengre har en hobbyplass :P
Om du vil så kan jeg sende deg bloggen min på PM, men den er gammel da og kan ikke huske sist jeg oppdaterte den, men ligger litt der da :)

Vil veldig gjerne se hva du har laget i bloggen din Melkesjokoladen!!!Vi kan jo bytte bloggadresser på pm;)

Babylykke81, lyst til å dele litt av det du lager??? Syns det er så kult med digitalt, men har ikke dristet meg ut i den verdenen...

Da har jeg sendt.
Måtte se litt nedover bloggen og fikk faktisk lyst til å scrappe igjen.
Trur jeg må kjøpe meg noe annet å ha utstyret i så det blir lettere å frakte det fram å tilbake :P Noen tips?
For øyeblikket ligger det i 6 forskjellige bokser + 2 esker med kartong, så litt mye å skal ta ut alle boksene hele tiden :P

Melkesjokoladen skrev:
Da har jeg sendt.
Trur jeg må kjøpe meg noe annet å ha utstyret i så det blir lettere å frakte det fram å tilbake :P Noen tips?
For øyeblikket ligger det i 6 forskjellige bokser + 2 esker med kartong, så litt mye å skal ta ut alle boksene hele tiden :P

Hurra!!!emoticon
Kommer mye ann på hvilken mulighet du har, men hvis du kan ha tingene i en hylle eller skap i stua/kjøkkenet er mye gjort, da er det mer tilgjengelig. 
Jeg er så heldig at jeg har stort (men ikke stort nok:P) hobbyrom, enn så lenge. Om noen uker havner nok alt det aller mest nødvendige i scrappekofferten, uff, det blir trist!

Frøken Muffin skrev:

Melkesjokoladen skrev:
Da har jeg sendt.

Hurra!!!emoticon
Kommer mye ann på hvilken mulighet du har, men hvis du kan ha tingene i en hylle eller skap i stua/kjøkkenet er mye gjort, da er det mer tilgjengelig. 
Jeg er så heldig at jeg har stort (men ikke stort nok:P) hobbyrom, enn så lenge. Om noen uker havner nok alt det aller mest nødvendige i scrappekofferten, uff, det blir trist!

Er det jeg uheldigvis ikke har. Har lite lagringsplass og eneste plassen jeg kan scrappe er på det lille spisebordet mitt. Har fundert litt på å ta halve klesskapet til min kjære å legge tingene der i en eller anna form for hyllestativ som jeg bare kan trille med meg til kjøkkene, men viste ikke helt hvor jeg skulle få tak i noe sånt :P

Melkesjokoladen skrev:

Frøken Muffin skrev:

Melkesjokoladen skrev:
Da har jeg sendt.

Hurra!!!emoticon

Er det jeg uheldigvis ikke har. Har lite lagringsplass og eneste plassen jeg kan scrappe er på det lille spisebordet mitt. Har fundert litt på å ta halve klesskapet til min kjære å legge tingene der i en eller anna form for hyllestativ som jeg bare kan trille med meg til kjøkkene, men viste ikke helt hvor jeg skulle få tak i noe sånt :P

Lur ide! Ikea har trådhyllesystemer man kan sette hjul på tror jeg...

Frøken Muffin skrev:

Lur ide! Ikea har trådhyllesystemer man kan sette hjul på tror jeg...

Har ikke ikea her oppe i nord enda, mn takk for tips :D

Bha, det tenkte ikke jeg på:P Men hva med jysk??

Frøken Muffin skrev:

Kan ikke tenke på alt hele tiden ;) Men vi får ikea da, i 2014 eller noe trur jeg :D
Ja kanskje, må vel ta meg en leiterunde etterhvert :) Kom også på at jeg trenger meg en ny fotoskriver om jeg skal scrappe LO'er.

Også er jeg nok forpliktet til å få scrappet litt når denne ungen kommer, siden snuppa har 4 album med LO'er av henne :P

Frøken Muffin skrev:

Europris har hyller på hjul :) i plast

Frøken Muffin skrev:
Babylykke81, lyst til å dele litt av det du lager??? Syns det er så kult med digitalt, men har ikke dristet meg ut i den verdenen...

Jeg startet også med scrapping for hånd og laget noen album. Men da jeg lærte meg Photoshop, åpnet det seg en ny verden. Syns fortsatt det er veldig koselig med håndlagde kort og sånn, men det er utrolig mye du kan gjøre digitalt. For å ikke snakke om er det sykt mye billigere. Man kjøper et kit til 30 kr (som inneholder mye), og alt kan brukes ubegrensede ganger. Også roter det jo ingen ting, så man kan gå til og fra PC'en som man vil. (Scrapperotet mitt gjorde sambo nesten sprø, hehe. En fordel med et hobbyrom da, hehe).
Jeg skal titte gjennom det jeg har laget, så skal jeg dele litt veitu ;)

Her kommer et scrappekort som jeg lagde til dåpen til tantegullet.
Ser jo at det har liten hensikt å legge ut bilder her, fordi oppløsningen må jo bli så dårlig for at str skal ned i under 200 kb.
Så hvis noen har ekstra interesse for scrapping, send meg en PM, så skal dere få en annen link til ulike prosjekter. :)

Back
Topp