Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg sendt.Melkesjokoladen skrev:
Måtte se litt nedover bloggen og fikk faktisk lyst til å scrappe igjen.
Trur jeg må kjøpe meg noe annet å ha utstyret i så det blir lettere å frakte det fram å tilbake :P Noen tips?
For øyeblikket ligger det i 6 forskjellige bokser + 2 esker med kartong, så litt mye å skal ta ut alle boksene hele tiden :P
Frøken Muffin skrev:
Trur jeg må kjøpe meg noe annet å ha utstyret i så det blir lettere å frakte det fram å tilbake :P Noen tips?
For øyeblikket ligger det i 6 forskjellige bokser + 2 esker med kartong, så litt mye å skal ta ut alle boksene hele tiden :P
Hurra!!!
Kommer mye ann på hvilken mulighet du har, men hvis du kan ha tingene i en hylle eller skap i stua/kjøkkenet er mye gjort, da er det mer tilgjengelig.
Jeg er så heldig at jeg har stort (men ikke stort nok:P) hobbyrom, enn så lenge. Om noen uker havner nok alt det aller mest nødvendige i scrappekofferten, uff, det blir trist!
Melkesjokoladen skrev:
Frøken Muffin skrev:
Hurra!!!
Kommer mye ann på hvilken mulighet du har, men hvis du kan ha tingene i en hylle eller skap i stua/kjøkkenet er mye gjort, da er det mer tilgjengelig.
Jeg er så heldig at jeg har stort (men ikke stort nok:P) hobbyrom, enn så lenge. Om noen uker havner nok alt det aller mest nødvendige i scrappekofferten, uff, det blir trist!
Er det jeg uheldigvis ikke har. Har lite lagringsplass og eneste plassen jeg kan scrappe er på det lille spisebordet mitt. Har fundert litt på å ta halve klesskapet til min kjære å legge tingene der i en eller anna form for hyllestativ som jeg bare kan trille med meg til kjøkkene, men viste ikke helt hvor jeg skulle få tak i noe sånt :P
Frøken Muffin skrev:
Lur ide! Ikea har trådhyllesystemer man kan sette hjul på tror jeg...
Bha, det tenkte ikke jeg på:P Men hva med jysk??Frøken Muffin skrev:
Babylykke81, lyst til å dele litt av det du lager??? Syns det er så kult med digitalt, men har ikke dristet meg ut i den verdenen...Frøken Muffin skrev: