Noen her som misliker varmen?

Godhjerta

Glad i forumet
Alle dere 90% av de som elsker varmen, og ikke syns vi skal klage på varmen; vi vet hva dere syns, for det hører vi ofte.
 emoticon

Nei, jeg er en som blir dårlig og aggressiv av varmen. Sover dårlig, svetter jeg bare blunker, blir slapp og medtatt. Migrene...
Sitter bare foran vifta og gleder meg til natta, for da blir det i hvertfall noenlunde levelig. Så når det er så varmt, sender jeg bort guttungen så ofte som mulig, ut med besteforeldrene. Selv får jeg ikke gjort noe særlig husarbeid, for orker ikke...

Og nå skal kjære svigermor på besøk igjen også, og hun eeeeeeelsker sommervarmen - så da må jeg også så klart gjøre det.
 emoticon 

Jeg er ikke en av de som klager når det blir regnvær i 3 uker i strekk heller. Bring it on, sier jeg bare.
Selv om vinteren klager jeg ikke på temperaturen.
Men jeg må innrømme at jeg klager på glattisen, når det blir livsfarlig å bevege seg utendørs da. Men det er sånne ekstreme tilfeller. Klager ikke på vanlig dårlig vær. 

jeg gleder meg til vinteren.

jeg liker ikke varmen. gleder meg allerede til vinteren. umulig å sove og alt for varmt.

turboquattro skrev:
jeg liker ikke varmen. gleder meg allerede til vinteren. umulig å sove og alt for varmt.

Signerer denne :) 

Jeg tenker som så at moeder natur kan skjønne at det godt kan være sommer med 22 grader i skyggen også :P Må ikke være oppimor 30 liksom :S Jeg sliter ordentlig i varmen. Blir sånn som deg. Får kort lunte og orker ingen ting. Synes det er helt forferdelig :S

Jeg liker ikke sommern!! Og ihvertfall ikke når jeg er gravid. Noe jeg har vært to år på rad nå ;)
Jeg gleder meg som en unge til høsten/vintern og kaldere vær. Er umulig å gjøre noe i denne varmen, og det hadde vært fint å trene litt hund uten at de dauer av solstikk/heteslag ;)

Og jeg klager heller ikke på regn! Er den eneste på facebook som ønsker regnet velkommen :P

jeg blir så dårlig i nakke/rygg i varmen  =(  har nakkesleng, og nakken liker ikke slik sommervær =(   går mye smertestillende på jobb om dagen.

Jeg liker veldig godt sol og varme .. Men sånn som det er nå om dagen, det er bare helt jævlig rett og slett! Det er jo bare drit klamt, er jo ikke mulig å få frisk luft uten vifte. Og det er bare grusomt, lukter jo innestengt overalt om vi ikke setter på vifta i div rom..

Jeg er veldig splittet, for jeg ELSKER jo sommeren. Samtidig kan jeg synes det er noe dritt når det blir for varmt for lenge. Heldigvis bor jeg langt nord, så her har vi ikke for mange av de veldig varme dagene. Trives godt med sol og varme, men da bør jeg være i syden og være i nærheten av ei strand :D Synes det er deilig med 22 grader, noe særlig varmere enn det blir som oftest bare pes :) Får også migrene og sover så innihampens dårlig, så det er bare slitsomt egentlig.

Jeg syns synd på dere som sliter i varmen (slik som meg), for jeg vet hvordan det er - men samtidig er det veldig godt å høre at jeg ikke er alene om det.
Ikke lett å få forståelse for sine plager, når alle jeg møter, elsker sommervarmen.

Ser på storm.no nå at det blir endelig litt lavere temperaturer til uka. Men det er fremdeles klamt og stillestående luft.

Jeg er ikke så uvettig glad i varmen...

Sikkert fordi jeg må dekke hele kroppen hehe.

Nei, det er klart.
Jeg dekker meg til jeg også, men ikke så mye som deg da. Men viser lite hud i hvertfall. Og det blir varmt ja.
Hjemme i stua, er det jo ikke så viktig for meg å dekke meg til da, så da kan jeg gå i cityshorts og en lett bluse.

Jeg er en tro kopi av deg HI!
Og det hjelper ikke at jeg har ØRTEN kilo for masse heller emoticon
Alle rundt meg får lide til tider, og jeg hater det!!!!
Skulle virkelig ønske at jeg kunne nyte dette, som de fleste andre.....

Du burde bosatt deg på Sunnmøre, Godhjerta..:p
Jeg kan telle på fingrene hvor mange varme dager vi har hatt siden juni omtrent.. Og jeg tror ikke jeg trenger mer enn ene hånda for å telle hvor mange dager det ikke har regnet i det hele tatt i juli/ august.

Jeg synes det er koselig med sol og sommer, men noe spesielt over 20 grader trenger det ikke å være for min del..:)

Jeg elsker ÅRSTIDER! Syns det er flott å bo i Norge, som har 4 årstider! Liker snø og vinter, ut på ski og skøyter! Er det kaldt, så kler vi på oss! Glattisen skal jeg være enig i at ikke er det morsomste, men det går det og!

Liker våren, når det har vært en lang vinter (for den virker ofte veldig lang), er det fint å se at blomstene begynner å komme frem, se det blir grønnere og lysere, flott er det!

Liker sommer og sol! Flott å være ute! Jeg er motsatt av deg, jeg syns det er mye verre om natten, for vi har sør-vestvendt soverom, hvor sola steiker hele dagen. Men det går det også... Legger meg i kjellerstua hvis det blir for ille. Visst kan det være for varmt på dagen til tider, men da kan vi dra på stranda å ta oss et deilig bad! Ja, vi bor ved sjøen, så for oss er det en selvfølge å kunne gjøre det, det er vi vokst opp med! Vil ikke flytte fra den muligheten! Vi nyter soldagene, og finner oss et sted i skyggen når vi trenger litt avvekslig!

Liker høsten, da man på en måte har "fått nok" av varmen, blir mørkere om kvelden, flotte høstfarger i naturen, "ny hverdag" i forbindelse med nytt barnehageår/skoleår, man kan kose seg inne med stearinlys, rødvinskvelder, se frem mot jul (jeg elsker julen!), og for ikke å snakke om den fantastiske høstmoten (som virkelig er den beste!)

Nei, været gidder jeg ikke klage på, enten det er varmt, kaldt, sol eller regn! For en ting er sikkert, man får ikke gjort noe med det! Prøv heller å gjør det beste ut av det været som er!! :)

Det er jo lov å ha preferanser, og ikke drite regnbuer hele tiden.

Selvfølgelig! Mener ikke at livet mitt nødvendigvis er en dans på roser, men det har ikke noe med sommer eller vinter å gjøre! Jeg kan klage på mye, men været er ikke en av de tingene jeg klager på!

Ja, det er veldig klamt nå. Bare et steg ut, så drypper det svette, men skal ærlig innrømme at jeg digger sol og varme. Slippe å kle seg i mange lag o.l

Er tilvanlig en veldig varm person, så svetter ganske lett uansett om det er varmt eller kaldt ute.

Amorosa skrev:
Jeg elsker ÅRSTIDER! Syns det er flott å bo i Norge, som har 4 årstider! Liker snø og vinter, ut på ski og skøyter! Er det kaldt, så kler vi på oss! Glattisen skal jeg være enig i at ikke er det morsomste, men det går det og!

Liker våren, når det har vært en lang vinter (for den virker ofte veldig lang), er det fint å se at blomstene begynner å komme frem, se det blir grønnere og lysere, flott er det!

Liker sommer og sol! Flott å være ute! Jeg er motsatt av deg, jeg syns det er mye verre om natten, for vi har sør-vestvendt soverom, hvor sola steiker hele dagen. Men det går det også... Legger meg i kjellerstua hvis det blir for ille. Visst kan det være for varmt på dagen til tider, men da kan vi dra på stranda å ta oss et deilig bad! Ja, vi bor ved sjøen, så for oss er det en selvfølge å kunne gjøre det, det er vi vokst opp med! Vil ikke flytte fra den muligheten! Vi nyter soldagene, og finner oss et sted i skyggen når vi trenger litt avvekslig!

Liker høsten, da man på en måte har "fått nok" av varmen, blir mørkere om kvelden, flotte høstfarger i naturen, "ny hverdag" i forbindelse med nytt barnehageår/skoleår, man kan kose seg inne med stearinlys, rødvinskvelder, se frem mot jul (jeg elsker julen!), og for ikke å snakke om den fantastiske høstmoten (som virkelig er den beste!)

Nei, været gidder jeg ikke klage på, enten det er varmt, kaldt, sol eller regn! For en ting er sikkert, man får ikke gjort noe med det! Prøv heller å gjør det beste ut av det været som er!! :)

jammen da har ikke du kronisk vondt og sliter med varmen på evt. andre måter da.
vi er forskjellig ;)

Back
Topp