Noen her som jobber på Kiwi? DETTE ER IKKE EN BLEIETRÅD!

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen her som jobber på Kiwi?

som enten:

-Ass.Butikksjef.
-Låseansvarlig.
-frukt og grønt ansvarlig.
-Kun butikkmedarbeider...

Hvordan trives du i jobben? Hvordan er arbeidstidene? Hva går akkurat din jobb ut på? Og hva har du i lønn?[:)]

Har jobbet på Kiwi, vanlig butikkmedarbeider (aka kassadame)... Jobbet heldigvis på en butikk der de ikke hadde disse 7-23 åpningstidene alle dager, ellers var lønnen ganske grei (er 4 år siden, så er nok noe høyere nå), men jeg jobbet bare kveld og helg så tilleggene kom jo fort, og det man tjener på!

Jeg passer ikke til å jobbe i matbutikk, merket jeg ble sur på omtrent alle, sjefen som aldri gjorde noe bortsett fra å sitte på kontoret og sjekke overvåkningsvideoer (de har ikke lov, men han hadde visst fått koden av en fra vaktselskapet) og klage eller kjefte, medarbeidere på 18 (ja, jeg var 18 jeg og når jeg jobbet der, men hadde da samvittighet til å gjøre en jobb likevel) som ikke gidder løfte en finger slik at de på neste skift får dobbelt så mye å gjøre... Alltid for få på jobb, men slik er det jo alle steder omtrent føler jeg.

På mange måter tror jeg Kiwi er bedre enn mange andre matbutikker som arbeidsplass, de har ofte fester, turer og generelt et godt samhold. Hvis du kan jobbe kvelder og helger kommer du fort opp i en ganske grei timelønn, særlig siden de har lange åpningstider [:)]

jeg er låseansvarlig på kiwi
trives veldig godt jobber variert litt seint og tidlig men jeg jobber fulltid.
lønnen er bra også synes jeg får masse tillegg når men jobber kveld[:)]

jobben går ut på mye forskjellig spørs om jeg jobber tidlig eller seint
påfylling av varer, tipping ,post,frukt,rydde i hyllene og sitte i kassen.

lønnen er ikke så veldig gale har jobbet i butikk i 4 år . har med låsetilegge 141,50 i timen og tilsvarer ca 16000 kr i måneden.

Jobber som ass.butikksjef. Trives kjempe godt! Jobber en kveld i uka og annen hver helg. Lønna er 27600 før skatt. Arbeids oppgavene går ut på påfyll av varer samt varebestilling og man skal kunne fungere som butikksjef om sjef ikke d tilstede. Har jobbet i kiwi i tre år nå, og syns det er en kjempe fin jobb som jeg gleder meg til å dra på stort sett hver eneste dag [:)]

hvor gammel er du? og hvor lenge har du jobbet i kiwi?

oki men lønnen min stemmer nok jeg er ikke over 25 og visst du er det skal man ha litt ekstra i timen[:)]

hehe ja [;)] har 6 kr mere i timen enn de andre på min alder har[:D] pga låsetilegget[:D]

ORIGINAL: ninner

Jobber som ass.butikksjef. Trives kjempe godt! Jobber en kveld i uka og annen hver helg. Lønna er 27600 før skatt. Arbeids oppgavene går ut på påfyll av varer samt varebestilling og man skal kunne fungere som butikksjef om sjef ikke d tilstede. Har jobbet i kiwi i tre år nå, og syns det er en kjempe fin jobb som jeg gleder meg til å dra på stort sett hver eneste dag [:)]

Åh, s¨å artig å høre [:)] Har søkt på en slik jobb skjønner du. Og allerede vært i kontakt med dem. Er en nyoppstartet. Men ikke i Trondheim da.
Kanskje jeg har vært på jobb hos dere som vikar da [;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

ORIGINAL: ninner

Åh, s¨å artig å høre [:)] Har søkt på en slik jobb skjønner du. Og allerede vært i kontakt med dem. Er en nyoppstartet. Men ikke i Trondheim da.
Kanskje jeg har vært på jobb hos dere som vikar da [;)]

Jobber ikke i trondheim jeg heller. Hehe. Håper du får jobben da! Så kanskje vi treffes på kiwiaden i 2012;-) er ihvertfall veldig gla i jobben min, og kunne ikke tenkt meg noen annen jobb. Bare spør hvis du lurer på noe!

ORIGINAL: nette2010

åiåiåi,er det der jeg tror du har søkt? :D

[;)][:D]

ORIGINAL: Minnie87

hehe ja [;)] har 6 kr mere i timen enn de andre på min alder har[:D] pga låsetilegget[:D]

Jobber ikke på Kiwi, men hos oss er det 10 kr mer hos de som er låseansvarlig. Selvom de er på samme alder!

Jeg jobbet der i 4 år, sluttet i juni..
Var frukt og grøntansvarlig og låseansvarlig..

Jeg trivdes ikke. Kiwi tenker veldig økonomi, og skal ha minst mulig folk på jobb hele tiden. Det går da utover kundene, som blir misfornøyd. Sjefen min sjekket også kameraene når han ikke var der.. Og distriktsjefen var også sånn at de ikke stolte på noen av de ansatte.

Fikk heller ikke noe tillegg for ansvaret jeg hadde..[:'(]

Nei, aldri mer kiwi..

Jobber i Kiwi og jeg mildt sagt STORTRIVES i jobben min[:)] Jobber som vanlig butikkmedarbeider og har vel kommet oppi 156 kr timen om jeg ikke tar helt feil. Har steget i lønn etter jeg gikk i perm[;)] Har en helt fantastisk sjef og et veldig godt arbeidsmiljø. En dag på jobb består av alt fra fruktpåfylling, posttjenester,kasse, varepåfylling osv osv [:)] Veldig godt å ha varierte arb.oppg. i løpet av en dag. Er ikke slik at jeg står i kassa fra jeg begynner til jeg slutter. Har et mål om å bli ass. etterhvert og når ungene blir større ønsker eg å kunne bli butikksjef med tiden[:D]
Har jobbet på Kiwi i 3 år i nov.

GLEDER meg til Kiwiaden 2012! Den forrige i 2008 var ihvertfall helt fantastisk[:D][:D]

Back
Topp