Har jobbet på Kiwi, vanlig butikkmedarbeider (aka kassadame)... Jobbet heldigvis på en butikk der de ikke hadde disse 7-23 åpningstidene alle dager, ellers var lønnen ganske grei (er 4 år siden, så er nok noe høyere nå), men jeg jobbet bare kveld og helg så tilleggene kom jo fort, og det man tjener på!
Jeg passer ikke til å jobbe i matbutikk, merket jeg ble sur på omtrent alle, sjefen som aldri gjorde noe bortsett fra å sitte på kontoret og sjekke overvåkningsvideoer (de har ikke lov, men han hadde visst fått koden av en fra vaktselskapet) og klage eller kjefte, medarbeidere på 18 (ja, jeg var 18 jeg og når jeg jobbet der, men hadde da samvittighet til å gjøre en jobb likevel) som ikke gidder løfte en finger slik at de på neste skift får dobbelt så mye å gjøre... Alltid for få på jobb, men slik er det jo alle steder omtrent føler jeg.
På mange måter tror jeg Kiwi er bedre enn mange andre matbutikker som arbeidsplass, de har ofte fester, turer og generelt et godt samhold. Hvis du kan jobbe kvelder og helger kommer du fort opp i en ganske grei timelønn, særlig siden de har lange åpningstider [:)]