Noen her som ikke vet kjønn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi vet ikke denne gangen, bevisst:)

Bevisst :) ville prøve å kjenne på uvitenheten. Var en gynekolog som holdt på å forsnakke seg, men han henta seg inn rett før han avslørte det for oss. Spent på om jeg og pappan får rett eller om storebror gjetter riktig :p

Vi vet ikke for sikkert... Fikk bare kanskje på OUL ... Og det er ikke bevist :p

Først ubevisst, men har hatt flere muligheter til å få vite etter OUL så det ble et bevisst valg☺️

Vi vet ikke.. Å det er ikke selvvalgt!! :p hatt 4 ultralyder å ikke klart å sett på noen....

Trodde aldri jeg skulle klare holde ut uten å betale flere 1000 for å få flere ul'er, men nå når vi nærmer oss så er det jo egentlig bare veldig spennende å ikke så frustrerende lengre :p

Hvordan gjør dere som (EDIT) ikke vet kjønn det med utstyr og klær egentlig? Velger dere bare nøytrale farger, eller venter dere med å kjøpe til bebis kommer ut? :o

Last edited:
Hvordan gjør dere som ubevisst ikke vet kjønn det med utstyr og klær egentlig? Velger dere bare nøytrale farger, eller venter dere med å kjøpe til bebis kommer ut? :o

Er det noen forskjell for de som ikke vet bevisst og ubevisst på det punktet?

Hvordan gjør dere som ubevisst ikke vet kjønn det med utstyr og klær egentlig? Velger dere bare nøytrale farger, eller venter dere med å kjøpe til bebis kommer ut? :eek:

Jeg har kjøpt en pakke med brukte klær i nøytral farge, å hun jeg kjøpte de hos har klær til gutt og jente også, så hun skulle vente med å selge noe til jeg vet hva som kommer ut :p

Har jo kjøpt litt nytt og, men liker å kjøpe brukt, de ser jo stort sett ubrukt ut :)

Bevist ? Viste ikke forrige heller, men viste første. Syns det er spennende å ikke vite. Klær handler jeg etterpå om det blir en jente, siden vi har to gutter i fra før. Kjøper inn noen bodyer i blått og noen i rosa, så bytter vi etter fødselen.

Hvordan gjør dere som (EDIT) ikke vet kjønn det med utstyr og klær egentlig? Velger dere bare nøytrale farger, eller venter dere med å kjøpe til bebis kommer ut? :o
Jeg kommer til å kjøpe inn noen bodyer i blått og noen i rosa i str 50, så bytter jeg etter fødselen.

Back
Topp