noen her som har????

emk23

Forelsket i forumet
hei jeg er ei jente på 24år som har en gutt på 7 og ei jente som nettopp fyllte 1... er nå 22uker på vei,og gruer meg egentlig litt   er det noen som har fått 2 tette her som kansje kan si litt om hvordan det var? hun minste sover på mitt soverom,og er egentlig ganske slitsom på natten siden hun skal sove i min seng med puppen(har ikke melk mer så dette er nok bare for kosen) og når den andre kommer blir det sikkert kaos? våkner den ene,våkner den andre osv....

hmmm vet det er litt sent nå men jeg gruuuuuuuuuuuer meg.

Jeg og min bror er født med 15 mnd mellomrom og i følge mamma var det bare stas å ha to så tette!! Jeg husker jo naturlig nok ikke så mye av hvordan det arta seg da vi var små...[8|]

ja jeg har selv en søster som er 16mnd mindre enn meg,og mamma sier det var veldig vanskelig.... men hun var jo bare 17da! dette var ikke planlagt i heletatt,men abort var utelukket. har tatt en abort og aldri mer.

Mamma var nesten 36 da ho fikk broren min og han er eldst,så det var jo litt annerledes..

Men du- det er ingenting en ekte særping ikke klarer vet du [;)]

hehe særping eller ikke det blir nok slit som f...[:D]  men da er jeg jo ferdig med barn å da(tror jeg[8D])  blir vel vant med slitet etterhvert

Du venner deg nok til det ja [;)] 

Hørt fra en venninne som har det at det var kjempeslitsomt i starten. Men når barna ble noen år anbefaler hun alle det. Barna har kjempe masse glede av hverandre og nå har hun det mindre slitsomt enn andre foreldre til småbarn fordi de tar så vare på hverandre. Nå synes hun den slitsomme tiden var verdt strevet

Hei du... eg har ei jente som bi 13 i desember... også fikk jeg ei jente til i oktober 2003 og en gutt i november 2004... Nå venter jeg en liten til i oktober... Det er klart at det blir litt slit innimellom... Men det er mest gøy.. Vi prøvde å la ho mellomste ligge på eget rom.. men hos oss var det henne som ble "problemet" hvis vi kan kalle det det... Hun våknet nesten hver natt å skreik som en gal... minsten sov nesten hele tiden... det er klart han av og til våknet av henne men..  Han lå på vårt rom ei bra stund.. Men så bestemte vi at han skulle flytte inn til storesøster, og vi skulle få et barnefritt rom...[:D] Men, d mått du jo tru at vi fikk... Not... Mellomstejenta kommer inn til oss nå...[>:]... Minstemann er flink å ligger å sover på sitt rom... Men hvordan skal vi klare å få mellomstejenta til å gjøre det samme???????? Det kommer jo snart en liten til som trenger sengeplassen som hun bruker på vårt rom... Nei vi må få orden på dette før oktober... Men sånn ellers er det bare morro med to så tette barn... og jeg vil tro at di får mye glede av hverandre oppigjønna åran...

Nei, gled deg til å få to tette!!!

Back
Topp