Noen her som har vært i Albena i Bulgaria?

Mavir

Elsker forumet
Hva er deres erfaringer i såfall? [:)]

Har bare vært der på dagstur, var i Balchick og tok en dagstur til Albena, synes det virket som en koselig plass. Har også vært i Golden sands og trivdes godt der....og det er billig!!!!

Takk for svar. [:)]

Flere som har vært der eller i nærheten?

ORIGINAL: Mavir

Takk for svar. [:)]

Flere som har vært der eller i nærheten?

Vært i sunny beach, å skal ned der igjen i sommer. [:D] men vet ikke om det er i nærheten ;P hehe

Har vert i Albena 2 sommere på rad og hadde det kjempe gøy. Men det er vell 15 år siden nå så vet ikke åssen det er der nå.

Huff, var der for mange år siden og ingen ønske om å dra tilbake.
Så mine minner er i stor grad:
- de halve serviettene man fikk når man betalte for å gå på do
- fater og bestikk som etter bruk gikk rett tilbake i kurvene og stablene uten vask, og det å få utdelt gaffel med lebestiftmerker på
- dør med trapp inni kleskapet på hotellrommet vårt som gikk ut under terassen vår. (ikke lås eller noe)

Var vel det kjedeligste stedet vi var på ferie som barn, eneste som reddet turen var at vi dro noen dager til Istanbul.
Men nå er dette som sagt mange år siden, så gjetter at det er mye som er endret siden da. [:)]

ORIGINAL: Jazina

Huff, var der for mange år siden og ingen ønske om å dra tilbake.
Så mine minner er i stor grad:
- de halve serviettene man fikk når man betalte for å gå på do
- fater og bestikk som etter bruk gikk rett tilbake i kurvene og stablene uten vask, og det å få utdelt gaffel med lebestiftmerker på
- dør med trapp inni kleskapet på hotellrommet vårt som gikk ut under terassen vår. (ikke lås eller noe)

Var vel det kjedeligste stedet vi var på ferie som barn, eneste som reddet turen var at vi dro noen dager til Istanbul.
Men nå er dette som sagt mange år siden, så gjetter at det er mye som er endret siden da. [:)]

Tror Bulgaria generelt har blitt et bedre land å feriere i, så hvis det er mange år siden du var der, tror jeg ganske sikkert at det har blitt bedre.
Har vært i Sunny beach, Golden sands og som sagt dagstur til Albena og har trivdes alle stedene....sunny Beach ville jeg ikke dratt tilbake til med barn.

Takk for alle svar. Setter pris på alle tips og erfaringer [:)]

Back
Topp