Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mitt etternavn har jeg fått fra min mormors pike navn Lygresten. Det er et slekts navn.. og er ikke mange som heter det! het Andersen før.. men har dårlige minner med det navnet og at det er utrolig kjedelig. Derfor fikk jeg tillatelse fra min mormor om å få hennes pikenavn. Det er jeg utrolig glad for at jeg gjorde før hun eventuelt hadde falt bort.. da ville jeg aldri ha fått det navnet.
Ikke ett av de aller aller skjeldneste, men vi er ifølge ssb.no bare 156 som heter samme til etternavn som jeg! :) Sambo har ett av Norges vanligste etternavn! Heldigvis gikk han med på at M fikk mitt etternavn da ;)
Har ett ganske uvanlig etternavn, Bare 41 stk som har det...
Trudde faktisk ikke det var så uvanlig jeg da, helt til det var en som sa det til meg[:D][:D][:D]
Jeg har ihvertfall ikke et sjeldent etternavn, men jeg kan skryte av at sambo har [:D] Så når jeg gifter meg med han så blir jeg og Mathea de eneste i landet med vår kombinasjon på etternavn [;)]
Er vel ikke kjempevanlig.. 141 stk som heter det. Ingen andre enn min familie som heter det her i byen, de fleste som heter det bor nok i Bergen da navnet stammer derfra. Jeg tok ikke mannen sitt etternavn da vi gifta oss for jeg ville ikke gi slipp på navnet.. [8D] Barna heter det til mellomnavn.
Vi er 37 stykker som har etternavnet mitt.. Jeg visste vi ikke var så mange, men jeg trodde faktisk vi var flere jeg [:)]
Det er 2569 som har samme etternavn som sambo
Kanskje dumt Sandra ikke fikk mitt da...[8D] eller, hun har jo begge da, bare at mitt er som mellomnavn.. [:)]