noen her som har toyota avensis?

Blue_Angel

Flørter med forumet
hvordan er den bilen?
skal muligens kjøpe den til neste uke iallefall prøvekjøre den[:)]

broren min snakket med en kmpis av seg som jobbet på verkstede til toyota å han hadde sakt at avensisen kom nesten aldri inn for å repareres, stemmer dette er det sjelden noe feil på den?

har null peiling på bil, bare synes den var litt fin å vil ha stasjonsvogn

ORIGINAL: Nina!

Toyota avensis er bra biler[:D] Ifølge sambo.

Nå har toyota veldig driftsikre biler. Vi hadde en hiace, byttet så og si aldri noe på den.[:D]

så bra å høre [:D]
ja håper jeg slipper å bytte ting å styre hele tiden haha

Vi har, men den "gamle". Bra bil[:)]

Vi har.. go plass å slikt.. men dritt bil!!! hater den.. alltid nåe som skal byttes på vår..

er vell slik med alle biler.. Den ene tingen går rett etter den andre!

Vi har avensis. Har null peil på bil,men det sies at det er lite feil
på toyota og om det er feil koster det ikke all verden å få det fikset.
Har ikke hatt problemer med bilen hittil.
Det er jeg som bruker bilen og jeg er hvertfall veldig fornøyd![:)][:)]

Har 2003 modell, veldig fornøyd [:)]

dette høres jo bra ut[:D][:D]

jeg skal ikek ha en splitter ny en men, det er 2007 modell å den har bare gått 60000, skal prøvekjøre den på onsdag eller torsdag neste uke så får vi se hva det blir til [:D] blir nok den trro jeg =)

Har du ikke hørt at Toyota eiere er de mest fornøyde kundene?? [:D] Vi kjøpte en 2005-modell for noen mnd siden, har kjørt endel biler før det for å si det mildt, men dette er virkelig en bil jeg vil anbefale. Er kjempegod å kjøre, masse stilige finesser og en PEN bil, ikke minst. Har bedre plass i framsetet (foran barnesetet) i denne enn vi har hatt i de andre bilene. I tillegg er Toyota generelt mer driftssikre og de har ikke så sinnsykt dyre deler sammenlignet med andre merker. Vi føler i hvertfall at vi er meget fornøyd med kjøpet og angrer ikke et sekund, ELSKER den bilen! [:D]

Har avenis,og er stort sett fornøyd[:)] Har faktisk vært litt "smårusk" på bilen,men mannen fikser det selv[:)] Det er driftsikre og bra biler[:)]

ORIGINAL: Snekka

Har du ikke hørt at Toyota eiere er de mest fornøyde kundene?? [:D] Vi kjøpte en 2005-modell for noen mnd siden, har kjørt endel biler før det for å si det mildt, men dette er virkelig en bil jeg vil anbefale. Er kjempegod å kjøre, masse stilige finesser og en PEN bil, ikke minst. Har bedre plass i framsetet (foran barnesetet) i denne enn vi har hatt i de andre bilene. I tillegg er Toyota generelt mer driftssikre og de har ikke så sinnsykt dyre deler sammenlignet med andre merker. Vi føler i hvertfall at vi er meget fornøyd med kjøpet og angrer ikke et sekund, ELSKER den bilen! [:D]

det høres jo kjempe bra ut [:D][:D][:D][:D]

Vi har sedan, da, men den er genious! Enooorm bil.[:)]
(jeg syns den er FOR stor, så jeg kjører den ikke enda.. hehe)

ORIGINAL: Kittekat

Vi har sedan, da, men den er genious! Enooorm bil.[:)]
(jeg syns den er FOR stor, så jeg kjører den ikke enda.. hehe)

jeg er motsatt jo større bil jo bedre[8D]

Vi har avensis (2006).. Har alltid sverget til Toyota i både min og mannens familie. Ja er driftssikre biler! Men vi har vært svært uheldige med den vi har nå.. Har vært masse hele tiden!! Det meste har jo gått på garantien,men ikke nå lengre og er passe drittlei av å ta fri fra jobb o.l for å reise på verksted med den!!

Mamman min har skifta til skoda.. og vi kommer til å skifte til skoda en vakker dag vi også. Det er mye bil for pengene det!

Mulig andre har mye plass i bagasjerommet på en avensis men det har ikke vi.. Vanskelig å få inn emmaljungan  (med bagdelen) syns jeg. Hjulbuene på bilen tar for mye plass og jeg syns den er for lav under taket.. Det er også trangt å få plass til britax multitech bak passasjersetet.. (bak sjåfør er nyttesløst)

bortsett fra dette er vi godt fornøyde da..

pappa har avensis, og har kjørt den en hel del.
klutchen på den er litt ekkel (kan være individuelt) for den tar veldig lett.

ellers herlig bil å kjøre :)

nesten umulig å skifte lyspærer selv da [:-] med mindre du har små fingre

Har ikke peiling[:)] men har bestilt meg ny toyota avensis 2010, kommer om 3 uker[:D]

Sååå håper det er bra og sikkre biler[:)]

ORIGINAL: niva

pappa har avensis, og har kjørt den en hel del.
klutchen på den er litt ekkel (kan være individuelt) for den tar veldig lett.

ellers herlig bil å kjøre :)

nesten umulig å skifte lyspærer selv da [:-] med mindre du har små fingre

Akkurat det med clutchen er Toyotaene kjent for, men man venner seg fort.

Vi kjøpte en slik for to år siden, den funker utmerket.

Dog innser vi at baggasjerommet er noe knapt til to unger med hver sin vogn, OG hund... fikk tilbud om hund (omplassering i familien) samme dag som jeg testet positivt, så vi får et problem om et halvt års tid...

ORIGINAL: *Stella*

Vi kjøpte en slik for to år siden, den funker utmerket.

Dog innser vi at baggasjerommet er noe knapt til to unger med hver sin vogn, OG hund... fikk tilbud om hund (omplassering i familien) samme dag som jeg testet positivt, så vi får et problem om et halvt års tid...

Vil tror dere får problem uansett hvilken stasjonsvogn dere velger. Vi hadde Opel Omega tidligere, som har STORT bagasjerom, men det var fortsatt bare plass til ei vogn hvis hunden skulle med.

Dere kan ikke kjøpe dere en takboks da? Til vognene, ikke hunden [8D]

Jepp!!! Vi har den og er kjempefornøyd nå!! Skal selge den til høsten da vi skal kjøpe oss større bil. Planen er å kjøpe hund om ikke så lenge så da kan det være greit å ha litt plass i bilen når vi skal på ferie og sånt! Hadde ALDRI byttet ut bilen for noen annen grunn![:D]

Back
Topp