noen her som har tatt botox???

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
sitter å lurer litt på om jeg skal kvitte meg me "sinna" rynka mi mellon øynene.

ORIGINAL: Sjeglo

Nope! [:)]

Prøv heller e-vitamin kremen de har på Body Shop! Den gjør underverker! Og mye billigere [:D]

eg tåle nesten ingen krema eller sånn så me tar på huden, svir å får utslett. men går jo an å prøva. takk for tips[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

nei.. og tror jeg hadde venta noen år til før jeg hadde gjort noe sånt...

ble veldig skremt av den reaksjonen michael andreassen fikk da han hadde en runde med jan thomas...

ORIGINAL: Lehne

ble veldig skremt av den reaksjonen michael andreassen fikk da han hadde en runde med jan thomas...

Hva skjedde da?

ORIGINAL: Klatten

ORIGINAL: Lehne

Hva skjedde da?

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/nyheter/article378615.ece

ble innlagt med kraftig infeksjon...

då kan vel eg sikkert bare glemma d, eg tåle jo ishe en dritt før eg får infeksjon[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg er sikker på at du ser kjempebra ut, men uten å putte gift i deg kan du jo kanskje vurdere laser mot sinnarynka hvis den plager den skikkelig?

ja d e jo en mulighet, ja eg HATE den noge sykt. men sånn e d når eg ishe gidde bruga brillene mine å går rundt å myse heile dagen

eg har våre på hudpleie å då sa hu damå t meg at eg hadde utruligt fine hud, d trudde jo eg va en posetive ting då, men nei då. du må passa på å bruga masse solkrem å smøra deg ofte me fuktighets krem for viss ishe komme du t å få masse rynke. jo takk for den du[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Back
Topp