Noen her som har solskinnshistorier å dele?

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
I går var jeg blant annet hos gyn på Ullevål på grunn av mistanke om graviditet utenfor livmor. Gyn regnet mensterminen til 6+1. På ul fant de et svangerskap inne i livmor, hun sa hun "kanskje burde sett noe mer", men st det jo er tidlig. I høyre eggstokk fant de det som kunne være graviditet utenfor livmor eller det kunne være et koagel fra en cyste. Det var væske i buken som ikke skulle være der. Ringte i dag og fikk hcg nivået mitt og det var på 17925, det er faktisk litt over medianen ifølge betabase. Jeg skal ta ny ul og blodprøve i morgen. Smertene har avtatt helt, jeg regner derfor med at graviditet utenfor livmor er utelukket. Dette ble et langt og rotete innlegg.. Men jeg lurer på om noen her kanskje har opplevd å ikke høre eller se hjerte 6+1, men at de har hørt det seinere?

Ikke helt i samme situasjon som deg, men ble beregnet til å være kortere på vei forrige ul så vil gjerne høre erfaringer også i ventetiden

De sa til meg at det er for tidlig å se hjerteaktivitet, men så leser jeg at det er vanlig ... Veit ikke hva man skal tro til slutt :o det var to gynekologer da de var svært usikker på om det faktisk var en graviditet til utenfor livmor..

Da jeg gikk med datteren min ble jeg satt tre uker tilbake på oul. Hadde da første dag siste mens 7/4....men termin ble satt til 2/2. Jeg og legen min hadde satt 14/1. vet ikke om dette gav deg noe, men man er ikke alltid så langt på vei som man tror.:-)

Da jeg gikk med datteren min ble jeg satt tre uker tilbake på oul. Hadde da første dag siste mens 7/4....men termin ble satt til 2/2. Jeg og legen min hadde satt 14/1. vet ikke om dette gav deg noe, men man er ikke alltid så langt på vei som man tror.:-)
Men jeg testet etter eggløsning, jeg tror egget slapp litt seinere en ventet, fikk positiv el test både 24 og 25.12 hadde ikke flere tester etter dette. Merket meg litt sein tempstigning så tenkte at egget mest sannsynlig ble befruktet 27 el 28.12 uten at jeg er sikker selvfølgelig ;) hadde sist sex 27.12. Jeg håper så inderlig jeg får gode nyheter i løpet av uka..

Men jeg testet etter eggløsning, jeg tror egget slapp litt seinere en ventet, fikk positiv el test både 24 og 25.12 hadde ikke flere tester etter dette. Merket meg litt sein tempstigning så tenkte at egget mest sannsynlig ble befruktet 27 el 28.12 uten at jeg er sikker selvfølgelig ;) hadde sist sex 27.12. Jeg håper så inderlig jeg får gode nyheter i løpet av uka..

Jeg husker jeg hadde sex en gang den mnd og skjønte ikke hvordan jeg ble satt tilbake så mye.

Jeg husker jeg hadde sex en gang den mnd og skjønte ikke hvordan jeg ble satt tilbake så mye.
Takk for at du prøver å få meg til å tenke positivt :) Jeg må ta det som kommer uansett om jeg vil eller ikke. Så får jeg tidsnok svar på hvordan det står til med både det ene og det andre!

Jeg kjenner to stk som faktisk fikk beskjed om BO (blighted ovum) når de var 6+3 og 6+5, men en uke senere fikk de se bankende hjerter på ultralyd! Krysser alt jeg har for deg! ❤️

Jeg kjenner to stk som faktisk fikk beskjed om BO (blighted ovum) når de var 6+3 og 6+5, men en uke senere fikk de se bankende hjerter på ultralyd! Krysser alt jeg har for deg! ❤️
Men tok de hcg målinger da i tillegg til ul eller? Jeg hadde jo fin hcg måling i går.. Men det spørs jo på den jeg tar i morgen da. :o

Hun ene gjorde det, og den var også fin! Satser på at det blir gode nyheter for deg i morgen! :)
Jeg har jo ikke akkurat en god følelse. Men de smertene jeg hadde i går har i hvert fall ingenting med graviditeten i livmoren å gjøre. Det må ha vært en cyste som sprakk.. Har ikke blødninger, så da gjenstår det å se. De neste dagene vil forhåpentligvis gi meg svar. Jeg må ta det som kommer uansett .. Takk for omtanken ❤️

Jeg har jo ikke akkurat en god følelse. Men de smertene jeg hadde i går har i hvert fall ingenting med graviditeten i livmoren å gjøre. Det må ha vært en cyste som sprakk.. Har ikke blødninger, så da gjenstår det å se. De neste dagene vil forhåpentligvis gi meg svar. Jeg må ta det som kommer uansett .. Takk for omtanken ❤️
Håper det beste! <3

Back
Topp