Noen her som har rotte(r)??

Astrone Laluna

Glad i forumet
Siden det har vert katte, heste og hundetråd her tenkte jeg at jeg ville se rottene til bv brukerne. Hvis det er noen som har disse hærlige skapningene som kjæledyr her da[:D][:D]

trist at rotter har fått så ufortjent dårlig rykte på seg, jeg har no min fjerde rotte- den er enda liten, bare 7 uker[:D][:D] jeg har bare en foreløpig, men vi ha meg en jente til om kort tid[:)]

Tamrotter er fantastiske kjæledyr. De er enkle å få tamme, de trives godt sammen mennesker og kan lære enkle triks. De er nysgjerrige og intelligente og fulle av personlighet. Men nettopp fordi de er intelligente og nysgjerrige er de ett av de litt mer krevende burdyrene, og dette er viktig å tenke over før man skaffer seg tamrotter. Er du kun ute etter et enkelt lite burdyr du kan pusle med når du selv vil, er ikke tamrotter dyret for deg. De trenger store og spennende bur og daglige turer ut av buret. De har det best med selskap av en annen rotte.

sånn ser Elvina, min Black berkshire rex dumbo rotte ut[:D][:D]

ORIGINAL: Pinky84

har ei mus eller rotte oppi taket i stua[:'(]

ja, det er jo ikke SÅ kjekt[&:]

Ei venninne av meg hadde ørkenrotte, de var utrolig søte [:D] Husker jeg ville ha en med meg hjem, men mamma nekta. Hu hater sånne dyr.

Men de var veldig søte! [:D] Og snille!

Har hatt både ørkenrotter og en hetterotte. og den dag i dag savner jeg jenta mi Mummerikka (rotta altså)[:D]
Aldri opplevd så mye selskap og personlighet på et kjærledyr utenom hundene jeg har hatt.. Så med tida kunne jeg tenkt meg ei rotte igjen..Også er det så kjekt med de i matveien, Sspiser jo alt så å si, så trenger ikke å få panikk en søndag da butikkene er steng og fòrboksen er tom...[:D]

jaaa-de er helt nydelig[:D][:D][:D]
gleder meg til ungene kommer hjem, det er en overaskelse til de også[8D]
de har lenge villet ha kjæledyr[;)][:D]

ORIGINAL: janett85

Har hatt både ørkenrotter og en hetterotte. og den dag i dag savner jeg jenta mi Mummerikka (rotta altså)[:D]
Aldri opplevd så mye selskap og personlighet på et kjærledyr utenom hundene jeg har hatt.. Så med tida kunne jeg tenkt meg ei rotte igjen..Også er det så kjekt med de i matveien, Sspiser jo alt så å si, så trenger ikke å få panikk en søndag da butikkene er steng og fòrboksen er tom...[:D]

ja, sant- har hatt 3 rotter før denne og den ene hadde jeg aleine. Han var så tam, han kunne gå vedsiden av meg på bakken og fulgte etter beina mine og kom springende til døren i buret når jeg nærma meg. Han var mye utav buret, tilogmed mamma elska den rotta[:D][:D]

Min også fulgte meg overalt når hun ikke var i buret.
Det koseligste var når jeg var deppa, da kom hu bort og la seg i fanget mitt og rikka seg ikke føre hu merka at jeg begynnte å komme meg[:)].. Spillte også ball med hu[:D]

ORIGINAL: janett85

Min også fulgte meg overalt når hun ikke var i buret.
Det koseligste var når jeg var deppa, da kom hu bort og la seg i fanget mitt og rikka seg ikke føre hu merka at jeg begynnte å komme meg[:)].. Spillte også ball med hu[:D]

aww[:D][:D]
jeg hadde en rotte sovende i fanget mitt hele kvelden i går[:D][:D]
var såååå koselig, jeg skulle ut å treffe venner- men er skikkelig forkjøla så holdt meg hjemme og følte meg langt fra aleine[:)][:)] gode lille rotta[:D]

Jeg har vurdert å anskaffe rotte mange ganger, hadde jo alt av bur og utstyr[:D][:D]
men no når ungene er så store følte jeg at det var et passende tidspunkt, hun minste er 3,5 og så er de 6,5 og 8,5 år så de to største har virkelig ønska seg et kjæledyr også og JEG føler meg myyyye mer komfortabel med rotte enn med feks. kanin[8|]
kanskje jeg er rar, hehe[:D]

få som har rotter??[8D]

Hadde før, men ikke nå...

Men kommer ikke til å sette meg på bakbeina om Martin kommer å spørr etter ei rotte en gang[:)]
Syns dem er hærlige, men ALDRI i verden noe ørkenrotte[&:]

Hvis de jeg har på butikken teller så???[8D]

(Og hvis det gjør det, så har jeg også 4 kaniner, et par undulater, noen marsvin, x antall hamstere og dverghamstere, deguser, tarantell, skorpion og sikkert et 10 talls tusen akvariefisk)[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp