Noen her som har prøvd ringtesten?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg prøvde nå å ta ringtesten, den over håndleddet som viser fremtidige barn også... Først tok det en stund før noe skjedde... Deretter svaiet den kraftig frem og tilbake... (betyr gutt) Plutselig stoppet den av seg selv og hang stille en stund... Deretter gikk den plutselig kraftig i ring... (betyr jente) Så stoppet den igjen og tok en mye lengere pause... Så begynte den å gå i ring igjen.... Etter det stoppet den og ville ikke bevege seg mer... Vel, vi prøvde i 4 år før vi fikk en gutt, vi får to tette så blir spennende om dette blir jente da! Vi har heller ingen planer om tre tette, men en til om en stund kan være en mulighet! Hehe... Prøv dere og da!

Jeg prøvde den for noen år siden. Rett etter at litllemor var født. Den sa jente, jente, gutt. Så nå blir det spennende å se på UL neste mandag om en kan stole på testen.

Svigermor tok den på meg da jeg var gravid sist, da sa den jente - gutt - jente. Vi fikk en jente sist, så det blir spennende å se denne gangen!! Kan man ta den på seg selv?

Ikke prøvd denne gang, men prøvde den med forrige mann, og den viste gutt gutt jente. Forrige stemte og ble gutt, så blir spennende å se på fredag om det stemmer denne gang :)

fjellmamma skrev:
Svigermor tok den på meg da jeg var gravid sist, da sa den jente - gutt - jente. Vi fikk en jente sist, så det blir spennende å se denne gangen!! Kan man ta den på seg selv?

Du trenger:

* En gullring, en jevnt rund en, slik at den er like tung hele veien rundt
* Et langt hårstrå fra deg selv (til nød en sytråd)

Slik gjør du:

* Tre hårstrået gjennom ringen og samle endene mellom tommel og pekefinger i din høyre hånd!
* Hold din venstre hånd mot låret, bordplaten, armlenet el med håndflaten opp.
* Legg ringen mot håndleddet/underarmen, der blodårene er mest tydelig.
* Løft så ringen 1-1,5 cm over huden og prøv å holde den så stille som mulig.
* Nå vil ringen bevege seg, enten i sirkler eller som en pendel. Så kan den ta en tydelig pause på noen sekund før den beveger seg på nytt.

Her er tolkningen:

Sirkel - Jente
Pendel - Gutt
Tydelig pause - Viser at det hoppes til neste barn, noen tolker lengden på pausen som avstanden mellom barna.
Knapt merkbar pause - Da er det snakk om flerlinger!

Tok den igjen nå :) da viste den jente-gutt-gutt .... de to første stemte :) så får vi se om sistemann stemmer og :P

MÅTTE jo prøv jeg også da!!!
Men den tok liksom ikke noen tydelig pause.... sakka ned bittelitt, før den dura på i ring igjen! Ble lei, og la den ned..... Så kanskje det var jente-jente???? Har ei jente fra før, og har liiitt sammen feelingen nå..... Blir spennende å finne ut!!!! 2 uker til UL!

måtte jo prøve jeg også :) til meg viste den jente-jente. har en jente fra før så blir spennende på ul å se om det stemmer :) 

Måtte jo bare teste jeg også og synd sambo ikke var hjemme akkurat nå. Den pendla helt sykt frem og tilbake på gutt før den stoppa kjempe lenge og startet igjen med sirkler og gikk nesten rett over i pendel før den tok litt sirkler igjen Da slutta jeg fordi jeg var så sliten i hånde og fordi jeg syntes den viste mangenok barn:P Jeg har ingen planer om mer enn 3 barn, så blir spennende å se fremover om det faktisk blir gutt, jente, gutt, jente:)

Dette var gøy, har ikke prøvd denne ringtesten før, ikke når jeg gikk gravid med de andre to heller.
Men den viste jente - jente - jente
Å de 2 første jentene stemmer å i forhold til det kinesiske fødselskartet så stemmer den siste jenta også.
Men vi får vente og se 

Back
Topp